TomTestosteron

Home Forum Zeverhoekje TomTestosteron

• Maker
    Discussie
  • OFF TOPIC:

“”Als je geen ballen hebt, maak je geen testosteron meer aan hé.” – M. Van den Brande, The Sky is the Limit.”

Dit is volgens wikipedia niet waar. Ook vrouwen hebben testosteron, zei het veel minder dan mannen. Wordt ook geproduceerd in de bijnieren.

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • Stel je nu eens voor dat iedereen hier gewoon normaal zou zijn ! Pfffffffff …

Tof sfeertje en intrigerende leden hier ook :up:

Helemaal gelijk Seba, dat had ik niet door. Soms lastig op een forum …
          En eerlijk, wat kan je verwachten van iemand als ik met een roze porsche ?! Mijn brevet begrijpend lezen is me geweigerd omdat ik niet kon watertrappelen 😉

Topicopener is niet echt de topicopener.
            “Iemand” (ik weeg mijn woorden) heeft dit afgesplitst van een andere thread.
            Sarcasme btw, daar zijn er hier die daar niet, maar dan ook TOTAAL niet, mee overweg kunnen. I’m not one of them :sarcastisch

Ik denk dat topicopener onbekend is met het fenomeen sarcasme? Ik ben écht geen bewonderaar van die kerel. Die is zo fout, dat het ergens wel weer grappig wordt, meer niet 🙄

Dat denk ik wel. De firma is gelegen in Temse op een paar honderd meter van een bedrijf waar ik jaren geleden actief was. Ook toen al, lang voor de TV bekendheid, ging hij over de tongen in de bedrijfszone. Had toen een helicopter, wat hem niet belette persoonlijk en zeer vlug prijsvragen via mail te beantwoorden. Het is de zeldzame combinatie van “er zijn geen limieten” en “doe maar gewoon” die van hem een intrigerend personage maken…

Maar is er dan niemand die gemerkt heeft hoe ons Véroniqsken haar botten perfect matchen met de velgen en banden van de witte 911?

[quote=”Seba” post=270842]
                  Is overigens een quote van the man himself, niet de mijne :loser:
                  [/quote]

Uiteraard, dat stond ook letterlijk zwart wit achter de quote 🙂

Ik vraag me af of die man is zoals hij op tv overkomt ?!

[hide]Ik ben pro veronique en contra contrimmo in deze.[/hide]

En toch had ik het fijner gevonden dat je bijvoorbeeld Véronique De Kock had bewonderd en niet de wat minder esthetisch verantwoorde heer Kontrimo…

[quote=”bccars” post=270819]OFF TOPIC:

“”Als je geen ballen hebt, maak je geen testosteron meer aan hé.” – M. Van den Brande, The Sky is the Limit.”

Dit is volgens wikipedia niet waar. Ook vrouwen hebben testosteron, zei het veel minder dan mannen. Wordt ook geproduceerd in de bijnieren.[/quote]

“Zij het veel minder”

Is overigens een quote van the man himself, niet de mijne :loser:

Nummer 12: http://newsmonkey.be/article/63273
                        Al zijn de andere ook wel goeikes :lekker: :mrgreen:

EDIT: bovendien is Wikipedia niet altijd de meest betrouwbare bron. Ik lees op zaadbalkanker.nl:
                        Als er één zaadbal verwijderd wordt, kan de andere zaadbal samen met de bijnieren voldoende testosteron aanmaken. Als beide zaadballen verwijderd zijn, maak je niet meer voldoende testosteron aan, want in de bijnieren wordt slechts 5% aangemaakt.

Terug ontopic? :mrgreen:

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.