Top Gear Liveshow 28 april 2013

Home Forum Porsche Uitstappen Top Gear Liveshow 28 april 2013

• Maker
    Discussie

• David Desmet
    Deelnemer

De plaats is nog niet geweten, maar de datum kan al vrijgehouden worden in de agenda :popcorn:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
      • hier ook PSL met de bende :driver: :salut:

Moet er dan niemand naar een doopfeest zoals ik :bounce:

Maar zal wa later zijn want eerst naar PSL ❗

hier ook PSL , top gear op tv zien :driver: :popcorn:

Getwijfeld maar wordt ook PSL.

Zeker en vast PSL, was schitterend vorig jaar. :first:

Hier ook PSL :driver:

ik verkies toch ook liever de PSL, was vorig jaar top :relaxman:

Heb lang getwijfeld, het gaat toch ook PSL worden.
                      Denk dat we al veel spectaculairdere stunts op tv gezien hebben.

Ik vind het programma ook flauw worden.
                        De prominenten race met de KIA stelt ook niets voor.
                        De grappen van JC heb ik wel een beetje gehad hij moet dit overlaten aan een goede cabaretier.
                        Bovendien het mollesteren van een P zit me ook wat dwars, had hem beter kunnen weggeven.
                        Ga dus liever naar Best.

Carbonman en ik hebben onze kaarten ook beet.
                          Om 9h stipt beginnen bellen. Onmiddellijk binnen om dan na 4 minuten de lijn te verliezen :censored:
                          VIa internet was het op 1 minuutje gepiept.
                          We gaan met een mooi rijtje daar toekomen. 2 Porsches, 1 Ferrari en 6 Lotussen.
                          … Mocht het niet goed zijn, zijn we dan toch snel weg 🙂

BTW:

http://www.hln.be/hln/nl/9093/Festivals-en-concerten/article/detail/1583497/2013/02/21/Tweede-show-Top-Gear-Live-wegens-groot-succes.dhtml

Tweede show dus ze komen niet slechts één keer :p :p :p

net gelezen, ‘t is op dezelfde dag, maar wat later

Heb kaarten voor de voorstelling van 16 u. Jammer voor PSL, was er ook graag bijgeweest, maar Porsches kijken en beluisteren kan meerdere keren per seizoen, Top Gear Live komt echter maar 1 keer naar België. TopGear is een instituut ! Als je dat vergelijkt met andere autoprogramma’s, van Fifth Gear tot het ooit op VTM uitgezonden gedrocht Vroemtuigen met elke week een vergelijkingstest tussen een KIA en een Daewoo (daar zaten we echt op te wachten…), dan weet je het wel.
                              By the way, op zondag 14 maart is er de Leander lentemeeting in Eindhoven, ga ik wel naar toe, en één weekje later de Oost-West rit. Dus 2 weken Porsche rijden, luisteren en kijken en dan TopGear… laat maar komen ! :relaxman: :relaxman: :relaxman:

De verkoop gaat blijkbaar zeer vlot… ik heb tickets op de kop kunnen tikken in pré-sales. Ik ben toch benieuwd…

Wij zijn ook niet aanwezig omdat we naar Psl te Best gaan ,allemaal Porsche te zien en te horen ! :happydance:

Sportpaleis is mi te klein voor zulke evenementen. Ik ben zo ook eens naar monster trucks gaan zien… gewoon triestig 🙁

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.