top gear niet meer op tv

Home Forum Zeverhoekje top gear niet meer op tv

• Maker
    Discussie
  • ik heb gehoort van verschillende mensen die ook naat TG kijken en zij zeggen dat het een tijdje niet op de buis komt omdat het de mensen aanzet om snel en onverantwoordelijk te rijden 😡 ?:

Het nieuwe seizoen zou al lang om tv moeten zijn.
    Heeft iemand hier ook al van gehoort? ❓
    er zou ergens een petitie op internet moeten staan tegen die beslissing.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Dus Zondag! Klikkerdeklik

in de nieuwste editie van het maandblad ‘topgear’ staat er dat ‘hamster’ volledig hersteld is en dat ze er weer in gaan vliegen 😉

en met Hammond gaat het ook al weer beter: http://www.youtube.com/watch?v=_9BvKVUig_c&eurl

oefff, begon al in paniek te graken. 😆

Idd, gene paniek 🙂 )

De 28e zijn ze terug!!! Ohw yes 😀

Op de officiële site van top gear, het staat er al op sinds december als ik mij niet vergis

[quote=”porschke”:1nxe06qz]28 januari om 21u het nieuwe seizoen 😉 [/quote]
                      waar heb je da gehaald of gelezen?
                      alsk vragen mag é 😉

Ja maar ze starten binnenkort toch terug? Ze waren gestopt omdat “the hamster” nog niet 100% in orde was en nu moeten ze eerst natuurlijk de rest van het seizoen inblikken voor ze kunnen uitzenden.

En mensen aanzetten om snel en onverantwoord te rijden? Niet mee eens, dan mogen ze ook wel stoppen met alcohol en sigaretten te verkopen, dat zet mensen aan om zat rond te rijden en hun vrouw slaag te geven, is veel erger.

Werkt dat dan niet in Engeland die vreemde plakskes? Ge weet wel die witte schijven met rode rand met vermelding van het IQ van de plaatselijke politiekers (70 bijvoorbeeld) of met vermelding van de omtrek van hun nek kan ook (50 bijvoorbeeld)….

28 januari om 21u het nieuwe seizoen 😉

Hmmm… zijn ze al een paar keer van plan geweest.

Vorige week was er nog een “best of” dacht ik.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.