Topic aanmaken in 924 forum lukt niet?

Home Forum Porscheforum mededelingen Topic aanmaken in 924 forum lukt niet?

• Maker
    Discussie
  • Hoi,

‘k heb gisteren op 3 verschillende browsers geprobeerd om in het 924-forum een topic aan
    te maken met enkele fototjes in, maar het lukt niet…
    is dit een foutje in de website?

Thanks!

Groetjes,
    Johan

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • F

Is ondertussen gelukt. in dit topic :up:
      P.S. Blijkbaar worden hyperlinks ook ‘herkend’ ?
      vb. http://www.google.be is hetzelfde als google buiten het feit dat je bij de laatste de weergavetekst kan kiezen.

Meer dan 2 hyperlinks blijkt geen probleem te zijn in een antwoord op een topic
      (tenzij het zou liggen aan het feit dat deze niet ingevoerd werden met de knop ‘hyperlink invoegen’). :think:
      ……

Zonet even getest en een derde hyperlink toevoegen aan dit bericht lukt niet. Ik had in mijn topic nochthans 4 hyperlinks in m’n antwoord.
      De logica erachter ontgaat me volledig. 😐

F

Merci Deepee :first: . Zal het nog eens proberen :salut:

nadien meerdere links in bestaande post toevoegen gaat je dan ook niet lukken.
          dus opsplitsen in meerdere posts of het bescheiden houden in ééntje 😎

F

Moet ik m’n tekst dan opsplitsen in verschillende postst of mag ik nadien via ‘bewerk’ de extra hyperlinks alsnog invoeren?

Ja bij mij waren ‘t ook links via photobucket,
              ‘k heb de url-dingen erafgehaald en maar 2 linkjes ingezet en toen werkte het wel.

beperk het aantal hyperlinks eens tot twee per post ? goodluck !

F

Ik wilde zonet ook een nieuw topic aanmaken in de rubriek ‘Algemeen’ zonder foto’s (enkel wat hyperlinks in de tekst) maar ook zonder succes hoor :bounce:

Thx 🙂

Zal het zo eens proberen 🙂

TIP ❗
                      maak de nieuwe topic eens aan zonder de foto’s en post de pics dan nadien apart per twee tegelijk en niet groter dan 500 Kb.

je maakt ons nu wel heel benieuwd natuurlijk Johan. ik zal je alvast féejlisiteren.

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.