Torig’s 2002 996 Carrera 4 (Lotus, Ferrari & Porsche op

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Torig’s 2002 996 Carrera 4 (Lotus, Ferrari & Porsche op

• Maker
    Discussie
  • Hier komen de foto’s van mijn nieuwe wagen, van zodra ik hem heb.
    Dat staat nu gepland voor maandag.

Waarom ik het topic dan al open?
    Omdat ik van het wachten de muren oploop 😀
    (en ‘t is maar een weekje !!! 🙄 )

Hier alvast de foto’s die op de site van de garagist stonden. Een vriend heeft er 3 bij elkaar gezet en er wat op ingezoomed, zodat de wagen al een beetje zichtbaar is 😛

[url=http://imageshack.us:1qnbkihe]

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
    • Together!:D

[quote=”S2″:m3wismv0]
        Die Lamborghini is toch echt wel een Lotus hoor. Amai, is die in de zak gezet als hij dacht een Lamborghini te kopen 😈 [/quote]

Jama, dat weet ik ook wel zenne 😉
        Alleen was de Nesselande II aangekondigd als Ferrari en Lamborghini meeting.
        Ook Porsches waren welkom.

Aangezien de verdeling zo was:
        – 30 x Ferrari (ongeveer, sabel mij niet neer als’t er nu 33 waren)
        – 40 x Porsche (zelfde verhaal als hierboven….) (waaronder 1x GT2, 1x Carrera GT en nog wat leuk spul)
        – 2 Lamborghini Gallardo’s 😉
        – 1 Maserati GranTurismo
        – 2x Lotus Elise
        kan je terecht eerder van een Ferrari/Porsche meeting spreken 😉

En ja, die foto is met de Lotus want dat bleken ook Belgen (en zeer sympathieke!) te zijn 😉

De overige foto’s (van die meeting) vind je op http://picasaweb.google.be/willems.samuel/FerrariMeet 8)

[quote=”Bernie”:m3wismv0]De Porsche steekt er met kop en schouders bovenuit !
        [/quote]

Viel mij direct ook op 🙂
        Hij steekt er met kop en schouders bovenuit op wel meer vlakken, in mijn niet zeer bescheiden noch onpartijdige mening 😈
        (maar wat een geluid van die 355 F1 Berlinetta!!! 😯 8) )

De Porsche steekt er met kop en schouders bovenuit !

———————————————————————

S2

[quote=”torig”:1tq6a3f3]Een paar foto’s van op de Nesselande II Ferrari/Porsche/Lamborghini meeting gisteren in Rotterdam.

[/quote]

Die Lamborghini is toch echt wel een Lotus hoor. Amai, is die in de zak gezet als hij dacht een Lamborghini te kopen 😈

Een paar foto’s van op de Nesselande II Ferrari/Porsche/Lamborghini meeting gisteren in Rotterdam.

[quote=”Bernie”:2qet8s64]
                Voor mij in elk geval een heel plezante (maar helaas dure) optie, waar ik geen spijt van heb.[/quote]

Ik heb er ook géén spijt van!!!!
                Initieel “viel hij wat tegen” maar ik weet dat hij nog ingereden moet geraken.

Er staan nu reeds 490km op de teller en nu is hij toch al véél luider 😀
                Ik rij vaak met het raampje open om zoveel mogelijk geluid mee te pikken 😉

Misschien moet ik ook eens aan een K&N sportluchtfilter gaan denken 😉

Mijn ervaring met de PSE is heel positief (weliswaar op de Cayman). Vorige week liet ik mijn vrouw even rijden terwijl ik aan de kant van de weg stond te luisteren en ik moet zeggen dat het geluid nog veel markanter (lees luider) is uit de wagen….(dan in de wagen)
                  Ik heb wel ook de K&N sportluchtfiler die ook een bescheiden bijdrage levert aan het geluid.
                  Voor mij in elk geval een heel plezante (maar helaas dure) optie, waar ik geen spijt van heb.

WB

Veel plezier met je auto…………en die uitlaat heeft waarschijnlijk nog heel wat km nodig voor die zijn exacte geluid geeft…….
                    Wim

Sinds gisteren is de beauty terug in mijn bezit.

Eerste bevindingen:
                      -parkeersensoren vielen mij van een paar meter afstand niet eens op!
                      Ze zijn heel klein en zeer knap ingebouwd.
                      In gebruik: wel even wennen aan het constant biepen (“zoeken”) tegenover wat ik op de Boxster had (“proximity beeping”)

– sportuitlaat:
                      Daar zie je natuurlijk niks van, uiterlijk, omdat ik de spruitstukken had en die zijn er terug opgezet.
                      De knop is rechts in het dashboard ingebouwd, zoals ik gevraagd had.
                      Let erop dat je dit op voorhand vraagt, zodat men weet welke knop men moet bestellen (een linkse, rechtse, … ).
                      Initieel viel het geluid me wat tegen. Het had luider gemogen. Na 90km begon er toch al meer uit te komen. Heb gisteren veel en goed rondgereden en de dag afgesloten met zo’n 280 “binnendoor” kilometers.
                      Het geluid valt wel weg bij zo”n 2500 – 3500 toeren, wat ik ergens wel spijtig vind. Op zich had het mogen blijven doorgaan.
                      Mede hierdoor (denk ik toch?) heb ik véél sportiever rondgereden, omdat ik zuiver op het geluid afging (en je geluid begint zich eigenlijk niet van 0 maar van 3500 weer op te bouwen).
                      Na de eerste 90km merkte ik dat de wagen precies vlotter herneemt, soepeler dooraccelereert en net ietsjes harder. ➡ Hij voelt (nog) wat vinniger aan.
                      Het geluid met de knop aan (dus de valve gesloten) is eigenlijk ook best nog te pruimen 😉

En verder: veel bekijks als je ergens accelereert, blijkbaar 😈

De foto’s van de PDC volgen binnenkort.

[quote=”terrum”:2v6h4vb1]ha,dat wist ik niet, ik had der een dubbel gevoel bij, bij ne vriend van mij is dat nadien ook gedaan en daar ziet ge de plastiek structuur er nog doorkomen en dat trekt dus op niets, maar ast perfect gedaan is zal ik mijn mening met veel plezier herzien 8)

verder ben ik al grote fan van de wagen hoor 😉 [/quote]

Ieder zijn eigen smaak he Geert 🙂
                        Wel hebben ze die van de airco links en rechts nog zwart gelaten. Twijfel nu of ik die er ook nog zou laten bijnemen.
                        Eerst de broodnodige zaken laten doen: PSE en ParkAssist. Dan zijn we al een pak verder 8)

🙂 )

ha,dat wist ik niet, ik had der een dubbel gevoel bij, bij ne vriend van mij is dat nadien ook gedaan en daar ziet ge de plastiek structuur er nog doorkomen en dat trekt dus op niets, maar ast perfect gedaan is zal ik mijn mening met veel plezier herzien 8)

verder ben ik al grote fan van de wagen hoor 😉

[quote=”Pascal”:24oe106a][quote=”terrum”:24oe106a]alleen jammer dat er ene de plastieken interieur delen gespoten heeft
                            [/quote]

Ik vind dat persoonlijk wel mooi … Was dat niet een optie ?[/quote]

In’t echt vind ik het ook wel iets beter uitkomen dan op foto. Geeft naar mijn gevoel echt een klassevolle afwerking!

Is inderdaad een optie af fabriek om al die zaken (individueel dan) in koetswerkkleur gespoten te hebben.
                            Nieuwprijs samen: ~3000 EUR.

Dus niet zomaar de een of andere gek die het liggen spuiten heeft ❗ 😉

[quote=”terrum”:3iu9dduu]alleen jammer dat er ene de plastieken interieur delen gespoten heeft
                              [/quote]

Ik vind dat persoonlijk wel mooi … Was dat niet een optie ?

Prachtige wagen, alleen jammer dat er ene de plastieken interieur delen gespoten heeft, dat zou ik persoonlijk terug ombouwen in de carbon versie, maar ik ben dan ook carbon verslaafd ook hé

veel suc6 met je prachtige wagen 8)

grtz Geert 😉

[quote=”fdeville”:36r5i9bt]Have fun ! Maar pas toch maar goed op, het is niet omdat het een 4×4 is dat hij geen limieten heeft ! En naar het schijnt is een 4×4 niet meer te houden eens hij aan het glijden gaat (ik spreek niet uit ervaring…).[/quote]

Bedankt voor de waarschuwing!!
                                  Bij regen heb ik nog niet volgas geaccelereerd, maar je voelt gewoon dat de wagen geen kick geeft. Dat was bij de Boxster, zelf bij droog maar slecht wegdek, toch wel lichtjes anders 😛

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.