torig’s boxster — 19" velgen gekocht!

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s torig’s boxster — 19" velgen gekocht!

• Maker
    Discussie
  • Op mijn boxstertje heb ik op ongeveer dezelfde datum als knoet de zijne ontving een optie genomen.
    De week erop ben ik hem gaan betalen & afhalen. Dus staat deze beauty nu al 2 weken bij mij op stal:

Het is een 2.5L Boxster van 05/99, met slechts 25.500km op de teller toen ik hem kocht.
    Hij is “nearly” full option (met uitzondering van Navi): windstop, lederen interieur; softlederen electrisch verstelbare en verwarmbare zetels, boordcomputer, park assist, metallic ocean blue kleurtje, hardtop in koetswerkkleur, e.d.

foto 1

foto 2

foto 3

Voor meer pics, zie https://www.gov-fbi.net/picz/2006/Porsche 8)

En ja I know, ik moet nog beter leren kuisen 😳

[size=59:cauyo40d]-Edit by Mod, gelieve de foto’s kleiner te maken ten voordele van de leesbaarheid-[/size]

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • [quote=”$rouji da pimp”:1jrmi4c5]Die velgen zien er super uit!!!! Is het hart in een ander kleur?

$rouji[/quote]

Dank je $rouji! Het hart is zwart ; ik wil eerst zien welk effect het zo al zal geven 😉

@knoet
      : Gunther doe ik straks dan zeker en vast !! Bedankt 😉

[quote=”torig”:1ma4r8ll]Wel, aan die maten dacht ik ook al maar wist het niet zeker.
        Als je wil!!! Dat zou heel tof zijn. Ik had hen zelf al een mailtje gestuurd maar heb niks mogen terugontvangen 🙁 [/quote]

het roger,
        laat me dan ff een mailtje met de maten in dat geval 😉

grtz

Anoniem

Die velgen zien er super uit!!!! Is het hart in een ander kleur?

$rouji

[quote=”knoet”:21iwqhrm]wanneer komen ze +/- toe roger?

225/35 en 265/30 zouden er als gegoten onderstaan

kennis van mij heeft bandencentrale, ik wil altijd voor jou is informeren 😉 [/quote]

Sorry jongens voor het late antwoord 😳 Is druk druk druk de laatste tijd.

Ze zijn vandaag de deur uitgegaan richting Connecticut en daar gaat een vriend ze dan doorsturen. Hopelijk zijn ze hier dus rap Gunther 😉
            (vooral omdat mijn achterbanden nu kantje-boordje aan’t worden zijn… 🙁 )

Wel, aan die maten dacht ik ook al maar wist het niet zeker.
            Als je wil!!! Dat zou heel tof zijn. Ik had hen zelf al een mailtje gestuurd maar heb niks mogen terugontvangen 🙁

Ik heb nu ook voor 9 duims voor et 50 met 225 en achter 10,5 et 56 met 265 op de P liggen.
              Passen perfect en zien goed uit

wanneer komen ze +/- toe roger?

225/35 en 265/30 zouden er als gegoten onderstaan

kennis van mij heeft bandencentrale, ik wil altijd voor jou is informeren 😉

ken

Ze er heeeeeel geslaagd uit!!!!!!

laat die mooie foto’s maar komen zenne en hoe sneller hoe liever…

je wacht zeker in spanning af?

Zoals in een ander topic al aangegeven ben ik ten slotte toch tot de aankoop van mijn velgen overgegaan 8)
                    Nu wachten tot ze de oceaan en Noordzee overgezwommen zijn…. 😆

Dit zijn ze:

19″ PORSCHE MIRO STAGGERED WHEELS BOXSTER S 986 996 C2 (19X8.5 ET47 FA 19X10.5 ET56):

Zo is het , en daar gaan we ook voor hé 😉

.

Hé dief, breng mijn knappe Boxster eens vlug terug 😆 8)

Wat een toffe sfeer hier he 😆 dat is het leuke aan ons forum,dan nog niet gesproken van de gezelligheid ➡ op de porscheritjes ,vraag het maar aan ons KOENTJE 😉

[quote=”Boxster”:2z3cogxr]Dat treft ,nog een Boxster in dat kleurke ➡ metallic ocean blue , is een veel verkocht kleur geweest denk ik 😆

Greetz Boxster.

[/quote]

Hé dief, breng mijn knappe Boxster eens vlug terug 😆 8)

[quote=”knoet”:1v3p38w4]knappe ride 😉

ben je nog van plan enkele zaken te wijzigen?
                            grtz[/quote]

😉
                            Ja en nee Gunther.
                            Ik twijfel over witte pinkertjes. Zag hoe mooi het stond op jouw wagen 😀
                            Dan moet ik ook toegeven dat ik niet echt overtuigd ben van de huidige velgen., dus die gaan er eventueel af…
                            Ook heb ik geen “(n)everlost” (GPS 😆 ) zoals dat zo mooi heet in de US. Daar twijfel ik om ofwel een Porsche navigatiesysteem te laten inbouwen, of een draagbare GPS te kopen.

Maar hét allereerste dat er waarschijnlijk aan veranderd: een protechbehandeling. Ik ben echt overtuigd na het lezen van die zaken, en ben sowieso al geen kuisfreakje. ‘k Wil echter wél dat mijn wagen glanst… 😳

Verder zou ik eventueel wel nog Xenonkoplampen durven steken, als de prijs meevalt.

Dus wel veel plannen, maar ‘t wordt nog even uitkijken wat wanneer zal gedaan worden 😉

😯 Voor een oud boxsterke ,staat hij nog netjes 😆 Bj 96 / buiten wat gebruikschade ➡ krasjes ➡ hele kleine deukjes ➡ en redelijk veel steenlag op zijn snoet 😆 😆 maar het blijft mijn troetel autoke ❗

Niet erg Edwin, dan kunnen we tenminste zien of ze goed gekuisd is 😀

Oei,Foto valt een beeke groot uit pffffff,hoe zou dat komen ? 😆

Het zal wel aan mij liggen zeker 😀

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.