Total 24h Spa – Porsche

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Motorsport Foto’s Total 24h Spa – Porsche

• Maker
    Discussie

• furman
    Deelnemer

Zoals de titel het al zegt, maar met de nadruk op de prestaties van de Porsches

Meer van dat op volgende link

Mvg, en tot de volgende 😉

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
      • Of misschien gewoon naar de site gaan van Circuit Zolder ?

😉

Aan de kassa’s.
          Daar heb ik ze verleden jaar ook gevonden 😈

Maar als iemand voor vrijkaarten of kortingskaarten kan zorgen is het natuurlijk beter 😉

wij, als we ergens kaarten vinden 8)

Ikke, heel zeker ! Lekker veel schieten 😀

Wie gaat er hier naar de 24 uur van Zolder

Hier ook nog een fototje door mezelf genomen:

Was echt fantastisch de 24 uren, ondanks de regen zondag. Was de eerste keer dat ik zo snachts de sfeer kon opsnuiven en dat was echt prachtig: Vuurwerk, gloeiende remschijven, het geluid van de wegracende bolides in het donker aan La Source, pitstops,… super!

Tussen de wagens van de GT parade zaten trouwens ook een paar pareltjes! 😯

Groetjes,

SidewindR.

Dankje voor de pos. reaktie !

Een goede regenjas doet wonderen, alhoewel ik wel druipnat geworden was, zolang de camera maar droog blijft 😀

Dat zijn idd foto’s waar ik stil van wordt.

Prachtig en oh hoe wordt het me weeral duidelijk wat voor een beginnertje ik maar ben 😳

Prachtige foto’s. De passie druipt er af. Je moet zin hebben om daar in de regen foto’s te staan nemen 🙂 .

ken

zalige foto’s 😉
                          alles wat een foto hebben moet 😀

kga strx ff het verlof op je site bekijke 😉

zeker blijven posten, dus tot de volgende

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.