Tour de France.

Home Forum Zeverhoekje Tour de France.

• Maker
    Discussie

• Wim

Ik weet dat het niet leuk is dat de rode duivels niet bij de WK voetbal zitten. 😥

Maar hier zullen in ieder geval meer wielrenner fans zijn dan in bij de noorderburen. 😉
      Zijn er nog mensen hier die een voorkeur hebben voor de overwinning Parijs of de truien. 💡

Zo heb ik Cadel Evans, Alberto Contador en Alexandre Vinokourov als favorieten voor de eindzege in Parijs.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 48)
    • Wim

😆 heb ik al. 😉

Maar de tour gaat dus naar Evans zoals ik al schreef.
        De schlecks zijn toch nog iets te licht bevonden.

Denk dat er morgen niet veel meer zal gebeuren op de Champs Elysees, wat dat is meer een ere toerke geworden. 💡

Anoniem

😀 brilleke nodig Wim?? 😀

Wim

Zit er klaar voor met 2 televisies.

De ene voor de F1, en da andere op de tour. 😆

rjf

Jammer, het zat er in maar niet verstandig gereden eergisteren naar mijn mening. Anderzijds is Samuel Sanchez wel verdiende winnaar, 4 aankomsten bergop: 1e, 2e, xe, 2e.

Dan zijde echt wel de beste klimmer 🙂

Anoniem

Hmmm, bollekes gaan dan toch niet mee naar België, Leukemans wel…

Wim

Laatste 32 dagen wel spannend geweest, en gevechten voor alle truien waren vandaag nog open. 8)

kijken wat morgen de tijdrit brengt.

Druk weekend trouwens met de tour en de F1. 😀

Wim

Gisteren was een mooi rit, wat niemand verwacht had gebeurde, en de slakskes konden niet goed mee, of ze wilden hun krachten sparen voor vandaag.
                    Maar in mijn ogen zijn dit te lieve jongens voor de tour.

Kijken wat dan overmorgen brengt met 3 buiten categorie bergen. 8)

Anoniem

cabrio wim schrijft:

Ging even niet zo lekker met Wim. 😳

Hopelijk al beter?
                      Denk maar zo, je zal daar maar zitten op je carbonnen fietsje met je natte kont “Vive le Tour” 😆

In mijn tweeloop zitten nog altijd 2 cartouchen, zegt Contador. Echt erdoor gezakt is hij niet en de laatste week komt eraan.
                        VanEndert: fantastisch – had dit (vrees ik) niet kunnen laten zien was VDB er nog bij geweest…

Wim

Ging even niet zo lekker met Wim. 😳

Maar wil niet zeggen dat ik de tour niet meer volg. 😉

Vandaag nog een dagje rustig houden, en zo als ik al eerder schreef zal de tour beslist worden in de laatste week, want dat is nog een zware. 💡

Als het gezegde van gisteren klopt, wie op plateau de Beille wint, wint de tour, zou en echt een wonder geschieden. 8)
                          Maar gun het hem wel.

Anoniem

Te druk bezig om alles live te kunnen volgen, en dan doen de Belgekes het zeer goed!
                            Yep bollekes houden en misschien ook nog het groen proberen te bemachtigenen 😈
                            Wel stillekes aan de kant van onze Wim?

rjf

Nu die bollen houden ! Moet kunnen aangezien hij ver staat in het klassement … 😯

Wim

Mannen, wat een etappe vandaag. 8)

Maar Contador zit echt niet in goede doen, of spaart zichzelf nog voor de komende bergritten.

Wel chapeau voor de Belgen vandaag, en vooral voor Gibert. 💡

Wim

Ik denk misschien dat Contador vandaag wel wat gaat ondernemen.

Kan ook anders lopen en dat de klassementsrijders gewoon bij elkaar proberen te blijven, want de laatste week is ook pittig. 💡

Anoniem

Ja morgen zullen we een stuk wijzer zijn hoe de verhoudingen liggen .
                                    Binnen 5 minuten begint de avonduitzending met Mart Smeets ,ben benieuwd wie de gasten zijn .Ben ook benieuwd over wat hij zal zeggen over de prestatie van Lars Boom (ongelooflijk talent )en wat johnny in het Zeeuws zal zeggen .
                                    Gelukkig zal deze avond Thijs Zonneveld er niet meer bij zitten .Spijtig dat ze Lubberding niet langer aan het woord lieten gisteren.
                                    Wat denk je Wim een kopgroep van een man of tien die morgen samen binnen lopen en Evans die hiervan de sprint wint ?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 48)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.