Tour de France.

Home Forum Zeverhoekje Tour de France.

• Maker
    Discussie

• Wim

Ik weet dat het niet leuk is dat de rode duivels niet bij de WK voetbal zitten. 😥

Maar hier zullen in ieder geval meer wielrenner fans zijn dan in bij de noorderburen. 😉
      Zijn er nog mensen hier die een voorkeur hebben voor de overwinning Parijs of de truien. 💡

Zo heb ik Cadel Evans, Alberto Contador en Alexandre Vinokourov als favorieten voor de eindzege in Parijs.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 48)
    • Wim

Morgen gaat het beginnen mannen. 8)

De bergen dus, hoop dat Johnny ondanks zijn 33 hechting goed mee kan om zijn bollekes te verdedigen. 💡

De rest van favorieten zal zich morgen wel melden, en de andere zullen zwaar door het ijs gaan.

Anoniem

cabrio wim schrijft:

En in mijn ogen moeten ze eigenlijk moeten johnny Hoogerland en Juan Antonio Flecha dezelfde tijd geven als de laatste gepasseerde van de eerste drie, dit omdat ze samen deze voorsprong opgebouwd hadden met de andere drie, heeft nu weinig aan zijn bolletje trui volgens mij, als je met die achterstand nu binnen komt, en je zag hoe hij eruit zag.

+ 1

Schoonbroer had net de tv opgezet en pats 😯 , werd er effekes stil van!
          Dat is nu al de tweede roekeloze chauffeur die ze naar huis moeten sturen.
          Als je ze zo bezig ziet is het ongelofelijk dat er maar zo weinig ongevallen gebeuren, gelukkig!

Van Den Broeck 6 maanden out 🙁
          1° dopinggeval, en naar huis

rjf

Ondanks het groen van gilbert moet ik zeggen dat zonder VDB het me allemaal niet echt boeit. Onwaarschijnlijk het lijstje van toppers dat er al uit ligt of al minuten achter heeft. Wiggins, VDB, Leipheimer, Kreuziger, Vinokourov, Brajkovic allemaal top 10 kandidaten 😯

Denk dat ze volgend jaar ne nieuwe kleur van trui zullen moeten lanceren, die voor de gene die aankomt in Parijs met de meeste valpartijen en toch doorrijdt. 🙄 ❓ 😉

er zijn mensen die daarvoor betalen voor die striemen en die krijgt da voor niks 😈

Wim

Zag er op de fiets niet zo erg uit, maar dat kwam omdat hij een nieuwe broek en shirt gekregen had, Franse regie ging vlug naar iets anders, en enige wat je zag waren bloederige benen met verband.
                  Maar hier een foto hoe hij er werkelijk uitzag na de aanvaring met het prikkeldraad. 😯

Mooi antwoord van Johnny op de vraag: start je nu morgen weer in de tour. ❓
                  Waarop hij antwoordde: tuurlijk, ik ben een Zeeuw. 8)

Laat Tommeke dan maar naar huis gaan met pijn in zijn bolleke. 🙁

Wim

Wat een rit vandaag, de f1 is er niks bij. 😯

En in mijn ogen moeten ze eigenlijk moeten johnny Hoogerland en Juan Antonio Flecha dezelfde tijd geven als de laatste gepasseerde van de eerste drie, dit omdat ze samen deze voorsprong opgebouwd hadden met de andere drie, heeft nu weinig aan zijn bolletje trui volgens mij, als je met die achterstand nu binnen komt, en je zag hoe hij eruit zag.
                    Ze moesten hem een ander shirt en broek geven omdat dit door de prikkeldraad compleet verscheurd was.
                    Ik hoop dat ze eindelijk actie gaan ondernemen tegen al die motoren en volgauto’s, en dit was dan nota bene eentje van het tour bestuur. :bang:

Voor mensen die het niet gezien hebben, hier de link.

http://nos.nl/video/255082-tourauto-rij … ad-in.html

Verder een paar goede renners uit het peloton door een valpartij, net als Vino en van de Broecke, waren toch de echte klassement rijders. 💡

Wim

Kijk dit was nu een mooie etappe, en een van de ontsnapte 9 won de rit, en de jonkies gingen er werkelijk voor.
                      Ook weer een mooi poging van onze veteraan Vino, alleen jammer dat hij het niet kon afmaken.
                      Morgen een vrij zware etappe, waarbij ik hoop dat de Schlecks eens wat anders doen als in het wiel hangen. 💡

Prognose voor morgen, Contador als eerste, en de gele trui over zijn schouders, daarachter Evans.

Wim

Wij hebben nu 2 ollanderkes in de truien, berg en beste nieuweling. 😆

Maar de bergen moeten nog komen , en wel vanaf morgen, dus zal zijn truike wel verliezen dan.

Hoop dat van de Broeck wat in de bergen kan doen, zou mooi zijn. 8)

Anoniem

Tommeke, Tommeke, wat doede nu? Naar huis gaan 😕

Wim

Zou mooi zijn lopende start. 😆

cabrio wim schrijft:

Morgen de start van het circuit Le Mans. 8)

Moeten ze dan ook naar hun fietsen lopen bij de start 😈

Wim

Morgen de start van het circuit Le Mans. 8)

En een Ollander in de bolletjes trui. 😆
                                maar even wachten tot de echte bergen overmorgen komen, eens kijken of hij hem dan ook nog heeft.

Hopelijk kan Jurgen dan wat voor België betekenen. 💡

Anoniem

tour, tour, werken ja 👿 😆
                                  moet het iedere avond doen met de samenvatting na het nieuws, en eigenlijk meer benieuwd naar de kleur van Gilbert z’n haar 😕

Anoniem

Ja Wim ,ben volop aan het kijken en luisteren naar de NOS .Gewoon om mijn Hollands 😉 bij te spijkeren als we door jou Hulst gaan verkennen .

Ja den Robert en den Tom zijn al lelijk tegen het dek gegaan ,kheb nog steeds een trauma als ik denk aan mijn eigen valpartijen in mijn jeugd .
                                    Toch mijn respect voor de eerste tot laatste renner in de Tour .

Pronostiek eindwinst :Evans

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 48)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.