Tour de France.

Home Forum Zeverhoekje Tour de France.

• Maker
    Discussie

• Wim

Ik weet dat het niet leuk is dat de rode duivels niet bij de WK voetbal zitten. 😥

Maar hier zullen in ieder geval meer wielrenner fans zijn dan in bij de noorderburen. 😉
      Zijn er nog mensen hier die een voorkeur hebben voor de overwinning Parijs of de truien. 💡

Zo heb ik Cadel Evans, Alberto Contador en Alexandre Vinokourov als favorieten voor de eindzege in Parijs.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 48)
    • Wim

Hier zijn we weer met de Tour de France, en zijn er weer Vlamingen die zitten te kijken. 😉

Er is vandaag meer spektakel te zien als in de F1. 😆

Winnaars voor mij in Parijs zijn Contador en Evans. 💡

Jurgen en Robert zijn voor mij ook binnen de top tien geplaatst.

Een mens zou er moe van worden 😆 😉 😆

Wim

Vandaag de eerste bergrit, en vanaf de start tot finish, ben benieuwd wat er gaat gebeuren.
            Trouwens een druk sport weekend met de formule 1 en de voetbal erbij. 8)

rjf

Benieuwd wat J. v/d Broeck gaat laten zien in de bergjes … Vlakke ritten boeien totaal niet (tijdritten idem)

Wim

En dat boeit mij dus totaal niet voetbal. 😳

Maar goed, ze kunnen weer eens uit hun dak gaan in Holland. 😉

Proficiat met jullie kwalificatie voor de finale van het WK Cabrio Wim 😆

En niet te zat deze avond, het is morgen een gewone werkdag 😆 😆

Grten,

Plumber

Wim

Is een soort tweede Schumacher, teugkomen meer net niet meer de top. 😉
                    Maar oudjes doen het nog goed in de tour. 💡

Baaaaah, tegen 300km/u in een Porsche is ook spannend hoor 😉

Nu, heb ook gekeken (op het werk 😳 ) en was inderdaad spannend.

Wel spijtig voor Armstrong… hoed af voor wat die man nog presteert op zijn leeftijd!

Grten

Plumber

Wim

Als iemand vandaag de etappe gezien heeft, dan denk in dat er weinig zo spannend en spectaculair is al de tour. 😀

Wim

Zeker weten, is vorig jaar nog aan de orde geweest. 💡

Tour de France: volgens mij wint Tom Boonen de tour !
                            Voetbal: Belgie wordt wereldkamioen !

Vanwege een echte sportkenner 😯

Plumber

Is er eigenlijk dopingcontrole in de autosport ?

Idem hier, voetbal en wielrennen interesseert me zero niks nada nootjes !

geen voetbal en geen wielrenne
                                  zitten toch allemaal aan de pillen

hou van broem broem zoefffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Idem hier, geen voetbal en geen wielrennen.
                                    Wel F1 en soortgenoten 😀

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 48)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.