Tour des bulles 2011

Home Forum Porsche Uitstappen Tour des bulles 2011

• Maker
    Discussie
  • Graag nodigen wij u uit om een weekend onder gepassioneerde Porscherijders te beleven in de Champagnestreek.
    Dit weekend wordt een mix van gezellig rijden door glooiende landschappen en culinair genieten. U zal veel te weten komen over de productie van een goddelijke drank, de champagne.

Het blijft geen theoretische materie, maar op interessante plekken gaan we degusteren en ons volledig inleven in de Franse cultuur.
    U vindt het volledige programma in de foto’s hieronder.

Wenst u zich in te schrijven, stuurt u dan een mail naar rufiestourdesbulles@gmail.com .
    Uiteraard krijgt u van ons een mail en uitleg over het verdere verloop van de inschrijving.

We sluiten de inschrijvingen af zondag 24 april 2011.

Met vriendelijke groeten,
    Katja en Rufie.

10 reacties aan het bekijken - 136 tot 145 (van in totaal 145)
  • Anoniem

Opgelost!
      [IMG]http://i54.tinypic.com/2q1bdr7.jpg[/IMG]

Lijkt mij ook wel iets, indien het in de planning past.

Ps: Ik wel een P met trekhaak en remorque 😉 😉 😉 , maar denk da ik liever mijne 993 zal nemen voor de rit. 8) 8) 8)

Rufie schrijft:

Iemand die mee gaat met een camionette ? 😀

Mushroom heeft een camionette maar ik vrees dat hij liever met zijn 9964S zal komen 😳

Of een Porsche met een aanhangwagen 😆
          Ik heb wel een aanhangwagen maar geen Porsche met een trekhaak 🙄

Plumber

Rufie,

wij gaan zeker mee als het in de agenda past. we gaan toch ieder jaar eens een weekend naar ginder 😀

ik stuur je nog een mailke met een aantal culinaire verwenadressen en een aantal goede boeren 😆

Iemand die mee gaat met een camionette ? 😀

Anoniem

Thats the spirit [IMG]http://i55.tinypic.com/2qwhmo8.gif[/IMG]

Doen wij ieder jaar (gisteren toevallig nog de trip voor 2011 besproken)!
                Met de Porsche lijkt het mij super maar hoe de aangekochte voorraad thuis krijgen? 🙄
                Côte des Blancs geniet onze voorkeur ( 😉 )

Rufie,

Wij gaan zeker mee als je iets organiseert.
                  Vorige trip naar Porsche Stuttgart was gewoon top…

Beste wensen aan iedereen voor 2011!

Groeten,

Plumber

ken de streek zeer goed, ook kleine huizen met terroir volledig grand Cru
                    kortom top.
                    Als je één groot huis in Epernay bezoekt is meer dan voldoende.

Als ik tegen dan een porsche heb ga ik mee… 😀
                    groet
                    Jorgen

Als ik tegen dan een partner heb om mee te rijden ben ik alvast geinteresseerd …

rjf

Klinkt goed!

Alhoewel champi + autorijden ? hahaha

10 reacties aan het bekijken - 136 tot 145 (van in totaal 145)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.