Tour des bulles 2011

Home Forum Porsche Uitstappen Tour des bulles 2011

• Maker
    Discussie

• Rufie
    Deelnemer

Graag nodigen wij u uit om een weekend onder gepassioneerde Porscherijders te beleven in de Champagnestreek.
      Dit weekend wordt een mix van gezellig rijden door glooiende landschappen en culinair genieten. U zal veel te weten komen over de productie van een goddelijke drank, de champagne.

Het blijft geen theoretische materie, maar op interessante plekken gaan we degusteren en ons volledig inleven in de Franse cultuur.
      U vindt het volledige programma in de foto’s hieronder.

Wenst u zich in te schrijven, stuurt u dan een mail naar rufiestourdesbulles@gmail.com .
      Uiteraard krijgt u van ons een mail en uitleg over het verdere verloop van de inschrijving.

We sluiten de inschrijvingen af zondag 24 april 2011.

Met vriendelijke groeten,
      Katja en Rufie.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 145)
      • Alain, Katia, dank voor de puike organisatie het was weer een fanyastisch weekend,

Alle anderen die erbij waren, bedankt om het een gezellig weekend te maken!

Ga vandaag of morgen de foto’s eens bekijken…

Rufie schrijft:

De eerste foto’s vind je hier :

Greets,
          Rufie

Alain die thuis komt na de rondrit… 8)

GEweldige foto’s en dat het alleen maar positieve reacties zou regenen was te verwachten .
            Alles wat Alain en Katia in elkaar steken is steeds geweldig .

Heel mooie woordcrypto!
              Bij een tour met rookpauzes ben ik zeker aanwezig. Ga nu je foto’s bekijken. Als ze net zo mooi zijn als die van Alain…dan staat me nog wat te wachten.

Zo…
                Daarnet frietjes gaan eten (inside-joke 8) ), nu effe wat foto’s en een woordje uitleg.

Eerst en vooral thanks aan onze 2 superbe hosts : Katja & Alain !!! (applaus) 😆

Dan, de tour : ja, goed hé… zoals het weer… 😆
                Superbe locaties, goed gegeten, veel geproefd, veel verhalen, toffe mensen en : de mooiste auto’s 8)

Lesje in nederigheid gehad ook, nuja nederigheid… ‘t ding is : als je iets elke dag gebruikt word je er aan gewoon en wil je het nog al eens “for granted” nemen.
                Als je dat “dagdagelijks object” dan eens in andere omstandigheden ziet durven de schellen nog eens van je ogen vallen 😀
                Lang verhaal om te zeggen dat ik *uitgebreid* en door verschillende mensen gecomplimenteerd geweest ben over de 996 4S en dat ik – verbaasd door zoveel positieve commentaar – terug besef wat ik heb ipv te denken aan wat ik niet heb.
                Maw : the fat lady stays, het is gewoon een klassieker in wording met zo’n lijnenspel, en ermee rijden is een watergekoeld feest! :mrgreen:

Hier alvast nog een paar teasers :

En HIER het volledige album.

En Sigrid…
                Champagne interesseert me eigenlijk ook geen fluit hoor (heb je ‘m?? Champagne… Fluit… ;)), maar op zo’n tour draait het om het gezelschap en de auto’s 😉
                Moest er iemand een koffietour organiseren zou ik nog veel meer geïnteresseerd zijn… en af en toe een sigaretje 8)

Nice pics, spijtig genoeg niet meer mee gekunnen naar automuseum deze voormiddag, was zeer leuk weekend, zitten nu ondertussen al in San Remo 😆 😆 😆
                  Ciaooooooooooooo bella :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Wat een prachtige foto’s heb je gemaakt Alain! Ja, ook van menig Porsche, maar die zien we wel vaker.

Ook wat vreemde eenden in de bijt…zo’n gele vierwieler(des Pauls) en die langharige Brusselaar.
                    Aan de foto’s te zien moet men wel genoten hebben ❗

De eerste foto’s vind je hier :
                      https://picasaweb.google.com/112421403915875025876/TourDesBulles

Enkele teasers :

Greets,
                      Rufie

Anoniem

Ik heb vaak aan jullie gedacht ,wat een prachtig weer dat jullie hadden .
                        Van harte gegund .De spijt dat we er niet bij waren is nu nog groter 😕 .

Bart die eerste foto op het circuit is prachtig .

Mooie foto, die tweede.
                          Jullie zullen vast genoten hebben.
                          Heb zelf niets met alcohol, dus deze tour overgeslagen.
                          Ben benieuwd naar de foto’s.
                          Dus Alain en de rest…doe je best!

Straks meer, maar hier al een teaser van “Het Perfecte Weekend”

8)

Rufie schrijft:

Dank aan alle deelnemers voor de lieve woorden.

.. wat verwacht(e) je als je er zoveel drank in giet 😛

‘t was wederom goed georganiseerd ❗

Op naar ‘n volgende keer, Alain, Katja en de rest van de deelnemers ❗

Ziezo, we zijn thuis. Dank aan alle deelnemers voor de lieve woorden.
                                Pff, het wordt afkicken hier thuis. Plots zijn er geen bubbels meer
                                Ben effe naar de foto’s aan het kijken, zal er straks een paar online zetten.

Bubbelende groeten,
                                Rufie.

Geniet ervan jongens

De eerste glaasjes zijn al binnen,mmmmmmmmmmmmm bij Mumm. 😆 😆 😆

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 145)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.