Tour des bulles 2011

Home Forum Porsche Uitstappen Tour des bulles 2011

• Maker
    Discussie
  • Graag nodigen wij u uit om een weekend onder gepassioneerde Porscherijders te beleven in de Champagnestreek.
    Dit weekend wordt een mix van gezellig rijden door glooiende landschappen en culinair genieten. U zal veel te weten komen over de productie van een goddelijke drank, de champagne.

Het blijft geen theoretische materie, maar op interessante plekken gaan we degusteren en ons volledig inleven in de Franse cultuur.
    U vindt het volledige programma in de foto’s hieronder.

Wenst u zich in te schrijven, stuurt u dan een mail naar rufiestourdesbulles@gmail.com .
    Uiteraard krijgt u van ons een mail en uitleg over het verdere verloop van de inschrijving.

We sluiten de inschrijvingen af zondag 24 april 2011.

Met vriendelijke groeten,
    Katja en Rufie.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 145)
    • Ergens met spijt moet ik zeggen : geniet er allemaal van. Ik moet zaterdagavond gastheer spelen bij mijn zoon zijn verjaardagsfeestje en verder is het werken , werken en nog eens werken (een verdomd lang werkweekend met heel weinig slaap gaat het zijn. Te beginnen van deze morgenvroeg 😥 ). Hopelijk ben ik tegen dinsdagmorgen voor vroemdag gerecupereerd (en jullie van de kater vanaf 😈 ). Maandag eerst nog een ganse dag opleiding gaan volgen (saaie bedoening vol met geleerde woorden waar ik niets van snap)

Aan allen die mee gaan een prettig weekend en zorgeloze veilige km gewenst .Voor mij is het gans het weekend werken 😥 Geniet maar van de bubbels 😀

Nog even en t is zover…

We ready for tommorow 8) 8) 8)

Jammer, hopelijk tot morgenvroeg. Je bent welkom !

Groeten,
              Alain.

Anoniem

Dat is Spijtig Alain als je dit iets vroeger gepost had was ik erbij in Gent deze avond .Had ik toch nog enkele Bulles tot me kunnen nemen .
                Morgenvm opleiding in Holiday Inn Flanders ,ga proberen tegen 8 u 30 in De Pinte te zijn of anders komen jullie maar naar Flanders met de Bulles . 😀
                Wens iedereen heel veel plezier .

Reys en ik zullen dan maar samen een glas moeten drinken . 😉

Ok, heb een plaats van afspraak gevonden voor vanavond.

Ik zal er zelf vanaf +/- 21u30 zijn :

Champagnebar Chez De Beir
                  Onderbergen 33
                  9000 GENT

http://www.champagnebar.biz/index2.htm

Parkeren is het gemakkelijkst in de Sint-Michiels Parking in dezelfde straat.
                  Stel dat deze vol zou zijn, dan Kouter Parking nemen.

Hier nog een plan van de stad :
                  http://maps.google.be/maps?saddr=gent+onderbergen+33&daddr=Onderbergen&hl=nl&ll=51.051249,3.722327&spn=0.005632,0.013937&sll=51.052465,3.71871&sspn=0.002816,0.006968&geocode=FdP7CgMd1ME4ACm3sxLsQ3HDRzEeaBFP0P9wGA%3BFY0BCwMdGcI4AA&vpsrc=6&mra=dme&mrsp=1&sz=18&t=m&z=17

Geef me een seintje aub als je komt.

Greets,
                  Rufie.

Neenee, vorige week zaterdag nog. Gisteren niet 😀

Rufie schrijft:

Nog iemand erbij lukt jammer genoeg niet meer.

En we zijn hier nog de laatste check aan het doen 🙂 :salut:

Lees ik dat goed. Dat je 16 u geleden nog daar was voor een laatste check?

Commitment!

P is klaar, straks koffer pakken,

Spanning stijgt, maar tegelijkertijd ben ik er gerust in, als Rufie ets organiseert… ++++

ik ben benieuwd wie er allemaal mee gaat…

Groetjes,

Aangezien verschillenden onder ons van redelijk ver komen, hebben we beslist om het ontbijt morgenvroeg een halfuur te verlaten.

Het ontbijt staat klaar van 08u30 tot 10u00 in Le Viteux – Kerkplein 8, 9840 De Pinte, België.
                          We zouden graag stipt om 10u00 vertrekken richting Reims.

Tot heeeeeeeeeeel binnenkort !

Groeten,
                          Rufie.

Geniet er van…..deze niet drinker heeft dit uitje maar niet geboekt 😉

Hehe is juist, maar hotel zit vol ondertussen.
                              Blijkbaar heel drukke periode nu.

Anoniem

Heeeela, was wel als eerste ingeschreven zulle! Had enkel mijn agenda niet nagekeken…dubbele boeking heet dat 😳
                                Niet teveel controleren Alain, ook een beetje genieten!
                                Toffe trip mannen!
                                [IMG]http://i55.tinypic.com/124k376.jpg[/IMG]

Nog iemand erbij lukt jammer genoeg niet meer.

En we zijn hier nog de laatste check aan het doen 🙂 :salut:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 145)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.