Tour des bulles 2011

Home Forum Porsche Uitstappen Tour des bulles 2011

• Maker
    Discussie
  • Graag nodigen wij u uit om een weekend onder gepassioneerde Porscherijders te beleven in de Champagnestreek.
    Dit weekend wordt een mix van gezellig rijden door glooiende landschappen en culinair genieten. U zal veel te weten komen over de productie van een goddelijke drank, de champagne.

Het blijft geen theoretische materie, maar op interessante plekken gaan we degusteren en ons volledig inleven in de Franse cultuur.
    U vindt het volledige programma in de foto’s hieronder.

Wenst u zich in te schrijven, stuurt u dan een mail naar rufiestourdesbulles@gmail.com .
    Uiteraard krijgt u van ons een mail en uitleg over het verdere verloop van de inschrijving.

We sluiten de inschrijvingen af zondag 24 april 2011.

Met vriendelijke groeten,
    Katja en Rufie.

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 145)
    • Ikke zal hier seffens eens men inschrijvings formulier doormailen zodat we er zeker bij zijn. 8) 8) 8)

Tot mijn spijt zal ik ook moeten passen ,Mijn vriendin kan geen verlof krijgen op vrijdag en zaterdag ,en ik werk ook op vrijdag en zaterdag .Normaal zou er wel een oplossing kunnen gevonden worden maar net deze periode niet natuurlijk .Veel plezier aan de gelukzakken die mee kunnen en geniet er maar van .

Eén goeiemiddag,

de deelnemers hebben gisteren normaalgezien een mail ontvangen. Stel dat het niet zo is, laat me dan gerust iets wet

Voor de late beslissers, het zijn echt de laatste plaatsen nu.

Greets,
          Rufie.

Wij gaan afhaken .
            Ik zie het niet zitten om 2 van de drie dagen te moeten missen .
            Dat zou een beetje te duur uitvallen om dat bedrag te betalen en er dan maar één dag effectief bij te kunnen zijn 😥

tweede optie klinkt goed 🙂

Aiai 14/10 = verjaardag van de zoon.
                Twee oplossingen :

– thuis blijven want traditiegetrouw komt dan de familie op zijn verjaardagsfeest.
                – de vrouw thuis laten en de zoon meenemen op roadtrip 😆

Kleine update

We zitten momenteel aan 22 inschrijvingen.
                  Ik zou graag afsluiten bij maximum 40 personen.

Boodschap voor de twijfelaars : best niet te lang wachten.

Groeten,

Rufie.

Het ziet er enorm weelbelovend uit .
                    En nu even kijken of we het met de tijd geregeld krijgen .

mjammie 😛

Graag nodigen wij u uit om een weekend onder gepassioneerde Porscherijders te beleven in de Champagnestreek.
                        Dit weekend wordt een mix van gezellig rijden door glooiende landschappen en culinair genieten. U zal veel te weten komen over de productie van een goddelijke drank, de champagne.

Het blijft geen theoretische materie, maar op interessante plekken gaan we degusteren en ons volledig inleven in de Franse cultuur.
                        U vindt het volledige programma in de foto’s hieronder.

Wenst u zich in te schrijven, stuurt u dan een mail naar rufiestourdesbulles@gmail.com .
                        Uiteraard krijgt u van ons een mail en uitleg over het verdere verloop van de inschrijving.

We sluiten de inschrijvingen af zondag 24 april 2011.

Met vriendelijke groeten,
                        Katja en Rufie.

pom pom pom, 😀

vol ongeduld 🙂

het wordt ongetwijfeld weer SUPER…

Anoniem

We hebben er hier alle vertrouwen in Alain [IMG]http://i51.tinypic.com/161wzed.jpg[/IMG]

Wij volgen het op 😉

Hoihoi,

even kleine update. Laatste 2 weken razend druk gehad met mijn dagdagelijkse job, vandaar klein beetje vertraging.
                                Goede nieuws, we zijn al op verkenning geweest en van de godendrank genoten. Hotel gekozen en er tevreden over, prima ligging, etc.
                                Ben nog beetje aan het puzzelen met het programma om de prijs aantrekkelijk te houden ook. Er is daar zo veel leuks te kiezen, maar we kunnen niet alles doen, dus nog paar zaakjes er uit laten en het komt wel goed.

Weekend gaat in ieder geval door.

Tot gauw,

Rufie.

Ik laat mijn madam al jaren gewoon thuis, zeker zo leuk 😉
                                  I’m in!

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 145)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.