Tour des bulles 2011

Home Forum Porsche Uitstappen Tour des bulles 2011

• Maker
    Discussie
  • Graag nodigen wij u uit om een weekend onder gepassioneerde Porscherijders te beleven in de Champagnestreek.
    Dit weekend wordt een mix van gezellig rijden door glooiende landschappen en culinair genieten. U zal veel te weten komen over de productie van een goddelijke drank, de champagne.

Het blijft geen theoretische materie, maar op interessante plekken gaan we degusteren en ons volledig inleven in de Franse cultuur.
    U vindt het volledige programma in de foto’s hieronder.

Wenst u zich in te schrijven, stuurt u dan een mail naar rufiestourdesbulles@gmail.com .
    Uiteraard krijgt u van ons een mail en uitleg over het verdere verloop van de inschrijving.

We sluiten de inschrijvingen af zondag 24 april 2011.

Met vriendelijke groeten,
    Katja en Rufie.

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 145)
    • klinkt goed,

kijken hier al uit naar het gedetailleerde programma.

mvg

😉

@911 lover geen probleem we hebben nog tijd om iets af te spreken ,In alle geval een goed idee !

Aan RUFIE,

http://www.mariage-et-champagne.fr

Moet echt eens de mogelijkheden onderzoeken bij Henry de VAUGENCY in het pittoreske dorpje OGER, doe maar de groeten, ze kennen ons daar.
            Zijn lid van een Ferrari club, niet fanatiek. Bezitter van Testa Rossa.

@Snoer : Moest het vroeg zijn zou het voor ons ook een probleem kunnen zijn .
              Misschien in dat geval samen iets afspreken ❓

Misschien nog wat vroeg maar de vertrektijd op vrijdag zou dat smorgens – s’middag of s’avonds zijn dat er vertrokken word ?Want dat kan een probleem zijn voor mijn madam om verlof te krijgen die vrijdag .(Ik zou eventueel natuurlijk kunnen achterkomen s’avonds) maar het zou leuker zijn om in groep te rijden natuurlijk 😳 Laat maar weten Rufie als je daar al uit bent !

Dan is het ons vrij weekend

Nu nog zien of we die vrijdag iets kunnen regelen met de kleine (‘s morgens ipv ‘s avonds afhalen) .
                  Donderdagavond zal niet lukken daar we dan te laat gedaan hebben en we die vrijdag al de hele dag vrij moeten zijn .

Hier ook. 8) 8) 8)

Moet zeker lukken 😉

Anoniem

[IMG]http://i51.tinypic.com/25h0pxc.gif[/IMG]

Prima .
                          straks eens gaan checken of de datum voor ons uitkomt .
                          Ik laat het zeker tijdig weten

Mijn beste vrienden,

jullie denken waarschijnlijk waar blijft die Rufie ? Kan jullie verzekeren dat het al heel druk is geweest achter de schermen.
                            Het goede nieuws ik ook dat er een definitieve datum is. Voor sommigen misschien verrassend, maar er zijn goede redenen om het dan te doen.

Dus het wordt : het weekend van 14 tot 16 oktober 2011

Volgende week ga ik nog eens op verkenning met de bedoeling om het definitieve programma klaar te hebben tegen eind februari.
                            Begin maart kunnen we dan starten met de inschrijvingen.

Hoop dat jullie het goed gaan vinden.

Groetjes en tot gauw,

Rufie.

Anoniem

Zoiets krijg ik ook 3x per week via sms van mijn beste kamaraad 😀 😀
                              jij hebt hem al een keertje gezien audiotronics 😀

Ik heb dorst 😆

pom pom pom…

een wijze dame heeft me onlangs gezegd dat geduld een mooie deugd is…

pom pom pom…

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 145)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.