Tour des bulles 2011

Home Forum Porsche Uitstappen Tour des bulles 2011

• Maker
    Discussie

• Rufie
    Deelnemer

Graag nodigen wij u uit om een weekend onder gepassioneerde Porscherijders te beleven in de Champagnestreek.
      Dit weekend wordt een mix van gezellig rijden door glooiende landschappen en culinair genieten. U zal veel te weten komen over de productie van een goddelijke drank, de champagne.

Het blijft geen theoretische materie, maar op interessante plekken gaan we degusteren en ons volledig inleven in de Franse cultuur.
      U vindt het volledige programma in de foto’s hieronder.

Wenst u zich in te schrijven, stuurt u dan een mail naar rufiestourdesbulles@gmail.com .
      Uiteraard krijgt u van ons een mail en uitleg over het verdere verloop van de inschrijving.

We sluiten de inschrijvingen af zondag 24 april 2011.

Met vriendelijke groeten,
      Katja en Rufie.

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 145)
      • Hmmmmm, Porsche, Champi en een toffe bende…laat gerust weten waar en wanneer.

grtz
        Rik

We wachten ongeduldig af 😉

Wou jullie nog even updaten dat ik nog in volle voorbereiding zit. Volgende week ga ik een paar site inspections doen. In ieder geval, het project gaat door. Eerst nog wat puzzelen. We keep in touch !

Rufie.

ook hier vol spanning 🙂

Ik volg met spanning 😉

Even kleine update : ben bezig een geschikt hotel en datum aan het uitzoeken.
                  Misschien dat ik eind volgende week al iets concreter kan worden.

Groetjes,
                  Rufie.

Hey Alain,

Als de datum goed uitkomt, met plezier.

Eric

Yep voor mij ook OK. Mooi initiatief! En het BOB probleem al opgelost. In het vetrek rij ik, terugkomen doet mijn vrouw wel 😆

Alain,

Dat klinkt weer veelbelovend! 😀
                        Kheb net de fototjes van Leipzig nog eens bekeken, was toch een van de hoogtepunten van 2010 dat weekend 8)

Ben benieuwd naar de verdere details 😉

Ook de beste wensen aan iedereen.

Alain, zoals je weet ben ik ook kandidaat om mee te gaan, wel onder voorbehoud dat ik mij kan vrijmaken uiteraard (het zou niet de eerste keer zijn dat ik een uitstap in het water zie vallen omwille van een opendeurweekend). Hopelijk kies je een goeie datum, want ik zou er graag bij zijn 😉

😀 Ik ben ook wel geintereseerd als het past met de zaak !Laat maar zo vlug mogelijk weten wanneer je deze trip voorziet .
                            Ps happy new year aan allen hier op het forum.

Geinteresseerd .
                              Wel even af te wachten of het op ons vrije weekend valt .

Bij deze stel ik mij ook kandidaat, laat de datum maar komen!

mvg

Ik ben in elk geval al ingeschreven met 2 man.

Schrijf maar op:

Plumber, 2 personen 😆

Die foto van die GT3 met trekhaak, das nen Ollander zeker 😆 😆 😆

len

Top initiatief. Na de lovende kritieken over de eerder georganiseerde uitstap(-pen) zal het geen probleem zijn om genoeg kandidaten te vinden.

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 145)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.