Traag Forum

Home Forum Porscheforum Porscheforum mededelingen Traag Forum

• Maker
    Discussie
  • Heb de zoekfunctie gebruikt en al gezien dat jullie enkele mnd geleden een verbetering hebben doorgevoerd, echter ik moet toch vaststellen dat het forum erg traag werkt.
    Hebben jullie hier ook last van?

Het begint al bij het oproepen van het forum, 1x heb ik zelfs gehad dat het niet eens in beeld kwam.
    Verder merk ik het vooral bij het plaatsen van een reactie.

Mee leren leven of staat er nog een verbetering op het programma?

5 reacties aan het bekijken - 31 tot 35 (van in totaal 35)
    • Hier ook geen problemen!

Hier ook geen enkel probleem ,gelukkig .

Wim

Hier alles normaal, geen enkel probleem.

Maar zit dan ook in Nederland hè. :mrgreen:

Idem dito hier, vooral s’morgens tergend traag en ook meerdere keren klikken op een item voor het op den duur opent.
            Ik ben blij dat het niet alleen bij mij is. 😯 😯

JAAAA,

klinkt mss stom, maar had er vorige vrijdag ook weer last van, 3 keer toe kreeg ik een timeout en opende de pagina niet,
              Toen ik een post wou maken, lukte zelfs dat niet meer.

dus ja ik heb er last van,

mijn bevindingen,
              het is VEEL trager ‘s ochtends (in vergelijk met avonden)

ik spreek van tussen 5 en 7u ‘s ochtends.
              en krijg regelmatig de melding, “could not open page.”

vroeger probeerde ik in die periode bij te lezen (ik probeerde toch alle topics wat te volgen,
              Dat lukt nu niet meer.

Ik zit op verschillende forums, en PorscheForum is het enige waar ik dit voorheb.

‘s ochtends is het iedere dag wel een pagina die niet opent van de eerste keer (soms veschillende)

‘s avonds heb ik het nog niet voorgehad.

Zou het kunnen dat forum en topucs eerst een eeerste keer van schijf (databank) in geheugenen moeten worden geladen?

En ik heb dit nooit voorgehad op het vorige forum. som seen beeetje traag, maar dit is een andere klasse van traagheid 🙂

wil er ook geen te groot spel van maken. maar ik deel mijn bevindingen,

5 reacties aan het bekijken - 31 tot 35 (van in totaal 35)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.