- Dit onderwerp bevat 2 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 8 maanden geleden door .
-
Discussie
-
9 maart 2015 om 00:47
Ik heb dus een Cayman R die ik al eens heb laten uitlijnen voor iets betere turnin voor op het circuit
Toen heb ik de camber voor gemaximaliseerd naar -1.0 en aan de achterkant heb ik -2.1 camber over genomen omdat daar de slijtage het beste er uit zag.
hier is hoe hij was toen ik hem kocht en na mijn persoonlijke uitlijning.ik heb nog steeds last van wat onderstuur overall maar voornamelijk bij turn in ik heb nu -2.1 achter zal het helpen om naar -1.7 achter te gaan?
of misschien nog lager.ook wil ik de toe in voor naar 0 doen voor betere turn in. en achter wil ik de toe in ook gaan halveren nog. naar 0.06 totall
iemand nog tips of iedeen?
Greetings
Sebastian
2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.