track day uitlijning camber, toe in ,toe out tips?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayman track day uitlijning camber, toe in ,toe out tips?

  • Maker
    Discussie

  • SKeijmel
    Deelnemer

      Ik heb dus een Cayman R die ik al eens heb laten uitlijnen voor iets betere turnin voor op het circuit
      Toen heb ik de camber voor gemaximaliseerd naar -1.0 en aan de achterkant heb ik -2.1 camber over genomen omdat daar de slijtage het beste er uit zag.
      hier is hoe hij was toen ik hem kocht en na mijn persoonlijke uitlijning.

      ik heb nog steeds last van wat onderstuur overall maar voornamelijk bij turn in ik heb nu -2.1 achter zal het helpen om naar -1.7 achter te gaan?
      of misschien nog lager.

      ook wil ik de toe in voor naar 0 doen voor betere turn in. en achter wil ik de toe in ook gaan halveren nog. naar 0.06 totall

      iemand nog tips of iedeen?

      Greetings
      Sebastian

    2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • ik had 2.0 bar koud rondom op mijn zandvoort trackday.

        Ik heb hem vandaag weer laten uitlijningen en heb voor -1.5 graden camber achter gekozen.
        Omdat ik met de standaard ophaning afstellings mogelijkheden maar -1 graden camber voor kan krijgen.
        met de -2.2 graden camber achter had ik gewoon veel te veel grip in de bocht achteren, de bocht door. waardoor hij “rechtdoor” ging.

        nu met de -1.5 graden achter is het een verbetering, het voelt een stuk beter en neutraaler.

        hier de uitlijnings details van nu

        https://dl.dropboxusercontent.com/u/27621160/Cayman%20R%20SKeijmel/alignment%202%20small.jpg

        PDS

          In heb er met de GT3 ook wel last van op circuit.

          Hoeveel druk heb je vooraan warm gemeten op circuit ?

        2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.