track en trace

Home Forum Zeverhoekje track en trace

• Maker
    Discussie
  • daarstraks bij de skoda daeler een suberp voor mn vertegenwoordiger gaan bestellen .
    hebben tegenwoordig toestelletjes van 269 € voor track en trace
    laten stilvallen zou iets duurder zijn
    onmiddellijk besteld

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Is een must voor elke P-rijder of zelfs met elke iets duurdere wagen die al eens ergens in een restaurant of discotheek zijn sleutels afgeeft (dubbel parkeren op VIP parking bijvoorbeeld). Ik geef mijn sleutels niet zomaar af of ik zeg langs mijn neus weg dat er een tracking systeem in zit. Genoeg mee gezien (wagen tegen 160 km/uur op de weg Kampenhout-Leuven terwijl deze normaal voor de deur van een discotheek moest staan).

De markt van die systemen is overzadigt en de leveranciers maken elkaar bijna dood. Een jaar geleden was het nog een dikke 500 euro voor het systeem + plaatsing + maandelijks abonnement. Nu smijten ze dat al in de wagen voor enkele honderden euro’s en krijg je er 12 of 24 maanden gratis abonnement bij.

Stilleggen op afstand is verboden. Wel wordt er een commando gestuurd en zodra de wagen wordt stilgelegd zal deze daarna niet meer starten. Er zijn ook verschillende systemen, met of zonder meldkamer. Ik heb zo ook eens alle vrachtwagens van een bedrijf gedaan. Ze konden die dan continu volgen en zien wanneer de laadklep open/dicht ging. Zo om te controleren dat de chaffeurs niet ergens onderweg stopten om iets uit hun vrachtwagen te halen. Mooiste voorbeeld is als ik bij wijze van test een systeem in een vrachtwagen van mijn schoonvader was geplaatst. Gasten komen vrjdag late namiddag toe op het bedrijf en zeggen bijna 2 uur in file te hebben gestaan. Ze kwamen van richting kust. Ik antwoord daarop : ik dacht dat jullie in café .. gestopt waren . Die gezichten van die mannen vergeet ik nooit meer. Sindsdien worden er wel een pak minder overuren door vrachtwagenchaffeurs gedaan 😆

Mijn broer doet zulke dingen
          KLIKKERDEKLIK
          En die contacteren wel degelijk de eigenaars .

http://www.globespot.com

359€ btw incluis

haja om permanent in de wagen te laten steken word het ingebouwd en van voeding voorzien. => kosten verwaarloosbaar zegt de daeler (die ook porscht)

ps dees is voorlopig mijn laatste post , de turkse zon wacht op mij 😆 😆 😆

motor laten uitvallen van zodra de snelheid ergens terug 0 km/h is, moet volgens mij nog mogen.

Anoniem

Stilleggen mag niet dacht ik? Dit om ongevallen te vermijden. Moet de politie daar niet eerst voor verwittigt worden?
                Is wat mijn meldkamer mij toch verteld heeft.
                Trouwens ik heb de vraag al gesteld om gewoon mij ipv de meldkamer te verwittigen en dat mag blijkbaar ook niet? Niet wettelijk, voor ondoordachte acties mijnentwege

Anoniem

Zou idd interessant kunnen zijn, merk en type en dan audiotronics een groepsaankoopje laten organiseren… :-))
                  Ik wil er zeker eentje bestellen.

Hallo,

iets van Skoda zelf of parallele markt?

Anders misschien merk en type?

Thanx,

Oli

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.