Track what’s important

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Track what’s important

• Maker
    Discussie
  • Hallo,
    Dezer dagen kan je voor een schelle foie gras en nun truffel alles tracken wat je dierbaar is…
    De Garmin GTU 10 laat je toe om via computer en mobilofoon je kostbaarste bezit te volgen!
    IMG_1295.JPG
    Me like… 🙂
    G
    Chiepe

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
    • ik heb een alarm van spy erin staan met alle mogelijkheden die je kunt uitdenken en deze zijn zeker betaalbaar maar de installatie is niet zo eenvoudig.
      als je enkel wilt traceren dan moet je eens kijken naar deze Prijzen
      met iphone/smartphone is ook een goeie oplossing enkel dat je rekening moet houden dat hij veraf van de radio moet verstopt worden en een laadkabel inwerkt op de kabelboom want ook al halen ze accu van de wagen los kan de accu van het toestel nog wel een heel tijdje verder.
      programmeer hem dan nog op automatisch opnemen en zonder belsignaal en kun je eens bellen en horen welke klojo met welke taal erin zit.

“de wagen kan stilleggen via sms”

‘t wordt steeds leuker, das lachuh!

Kun je ook nog de deuren sluiten op afstand …? :what:

En een fotootje maken vanuit de spiegel cam?

Of filmpje, nog leuker voor op d’n youtube …

En gelijk de tralies laten zakken … :popcorn:

En de stoelverwarming op 220 zetten … :popcorn: :popcorn: :popcorn:

@chiepe als ik uit het verhaal van de verkoper van Ataf Antwerpen kon begrijpen is het de mygarmin ondersteuning waar iets spaak met zou lopen (waarom stoppen ze met de productie van dit toestel?)
          Volgens Ataf zijn er zeker nog goede alternatieven met de zelfde functie en kostprijs waar je zelfs de wagen kan stilleggen via sms :up:

@ PatrickB ; Al kan je met de iPhone geen gerofences instellen die je automatisch op de hoogte brengen als je wagen deze geofence verlaat (lees gestolen wordt) en da’s nu net de bedoeling van dit systeem…

@Rudy
            ; Je hebt helemaal geen externe firma nodig met dit systeem om je P te tracks en of te traceren.alles is perfect te volgen via myGarmin. Ik heb ook gehoord dat ze deze toestelletjes niet meer zouden produceren, spijtig, heb er vlug nog drie bijgekocht!

G
            Kristof

PB

Uiteraard,
              net als bij zo’n tracker moet hij een voeding hebben en zal hij ergens in de auto weggewerkt worden. 😉

Maar dan moet de telefoon wel continue aanstaan om hem op te sporen.
                Ook als hij in de garage staat.

PB

iPhone blijft in de wagen. 😉

Ja ok maar als uwe iPhone niet in de auto aanwezig is dan is er toch niets te traceren 😯 gsm in jou broekzak en *porsche weg

PB

Ik heb hier nog een iPhone4 liggen die perfect als tracker gebruikt kan worden,
                      gsm kaartje van MobileVikings der in, een lader er aan en klaar.

Kost me niks extra via Find My iPhone. 😉

Opgelet..!!! Vandaag even gebeld met een locale leverancier van auto benodigheden(Ataf Antwerpen) met de vraag of we geen gunstige prijs konden krijgen via een groepsaankoop,de man daar vertelde mij dat Garmin dit systeem niet meer ondersteund Garmin had een contract met een externe firma voor de naservice en traceren van de voertuigen deze samenwerking met Garmin zou volgens deze verkoper van Ataf ten einde lopen,Garmin zou ook stoppen met dit product de toestellen die nog er en der te koop aangeboden worden zouden de laatste stuks zijn.
                        Misschien moeten we even nog wat info proberen te verkrijgen voor we iets samen kopen ❓ :coolness:
                        De persoon van Ataf vertelde mij dat er nog goede systemen bestaan met gelijkaardige functie’s en abonnement kosten.

PB

[quote=”Peter_Targa_84″ post=155553]
                          Patrick, daar gaat de groepsaankoop 😥
                          Of kan je eens vragen vanaf hoeveel stuks ze een korting geven nu je er toch besteld hebt …[/quote]

Ik heb niks besteld, enkel even snel gekeken voor de prijs.

Hallo,
                            Op de foto (het begin van dit draadje) kan je opmerken dat ze voedingskabels (mét zekering) verkopen.
                            Zo heb ik er drie gekocht om alles netjes én onzichtbaar weg te werken en de module continu van stroom te voorzien.

XXX

Lijkt me een mooi systeem, maar hoe ga je ‘m aansluiten op de voeding van de auto?
                              Sigarenstekker er af knippen (moet je bijkopen niet?) en voeding vanuit het kabelboompje pitsen?
                              Dan kan je ‘m echt goed wegstoppen.
                              Patrick, daar gaat de groepsaankoop 😥
                              Of kan je eens vragen vanaf hoeveel stuks ze een korting geven nu je er toch besteld hebt …

PB

Gisteren eentje gevonden die 179€ + 9,99@ verzending vroeg. 😉

Klik Kilk

Systeem waarmee je de wagen van op afstand kan stilleggen is beduidend duurder?

De Garmin komt op 199 euro, is informeren als we er meerdere aankopen.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.