Track what’s important

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Track what’s important

• Maker
    Discussie
  • Hallo,
    Dezer dagen kan je voor een schelle foie gras en nun truffel alles tracken wat je dierbaar is…
    De Garmin GTU 10 laat je toe om via computer en mobilofoon je kostbaarste bezit te volgen!
    IMG_1295.JPG
    Me like… 🙂
    G
    Chiepe

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
    • Dit is een superdoeltreffend plug and play systeem.
      Abo is het eerste jaar gratis, vanaf 2° jaar 50€ per jaar/unit.
      Ik weet ten allen tijde waar en wanneer mn auto’s zich verplaatsen.
      De meeste klachten die is hoor over dit systeem is éénvoudigweg omdat de gebruiker niet goed snapt hoe het systeem werkt.
      De instellingen zijn erg belangrijk voor een correcte werking van het systeem.
      Eens de instellingen correct zijn ingevoerd is het…genieten!

PS : Al maak ik me geen illusies…als ze hem echt willen, hebben ze hem toch!

Tsja, we zijn toch sitting ducks met z’n allen!

Ben al pittig beveiligd, maar misschien doe ik ook wel mee … Kosten? Aanschaf + account? Ook nog een jaarabonnementje ofzo?

Wellicht ook nog een camerasysteempje voor aan de garage … een paar extra ogen voor als ik lig te pitten lijkt me ook wel wat … Liever voorkomen dan genezen … Dan staan de koppen van het boventuig er mogelijk ook op als ze komen checken … kan je in ieder geval zien met wie je te maken hebt … is wat makkelijker zoeken naar het geteisem … en je gooit ze zo op het internet … en als ze daar bezwaar tegen hebben … mogen ze een klacht indienen! :mrgreen:

Iemand tips voor een mooi systeempje?

simpel met touble face en velcro, dat is juist het gedeelte voor in de wagen te plaatsen.

er zal wel een boekske bij zijn zeker, als het maar niet in het chinees is 😀

+3
              Maar hoe en wat met de installatie ervan ?

+2 🙂

+1 Bruno :up:

al eerder hier vermeld geweest maar misschien is groepsaankoop doen voor zo een track systeem?

Dit lijkt mij geen overbodige luxe :coolness:

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.