Home › Forum › Porscheforum On Track › Trackday Kalender › trackday 24 februari 2018
- Dit onderwerp bevat 15 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 10 maanden geleden door Van Aelst William.
-
MakerDiscussie
-
18 februari 2018 om 17:11
Rijden er mensen van op het het forum die dag ? of zijn er mensen aanwezig die dag ?
-
MakerDiscussie
-
Beide denk ik.
Op zolder heb ik altijd meer last dan francorchamps.
Maar zaterdag was je meer in de spiegel aant kijken dan voor u. Ook weer niet goed natuurlijk.
Laatste paar ronden was het gewoon wat gooien met die Ford. Deftige ronden rijden lukte toch niet door de drukte.[quote=”Ghost” post=263486]Voor mij beetje mindere dag.
1ste sessie na 25 min afgelopen door een ongeval.
2de sessie na 9 ronden gestopt door misselijkheid.
Denk dat ik zolder niet meer ga rijden ik heb daar altijd last.[/quote]Zonde. En misselijkheid door de circuit layout van zolder, of door het feit dat je honderd miljoen ogen en spiegels moet hebben omdat de verschillen tussen de deelnemers gigantisch zijn ?
[hide]Een fiestake met rondetijd 3:00 in dezelfde sessie als een race amg gtr met rondetijd 1:35 ofwa ? Da’s toch pure waanzin ![/hide]
Ja er was gisteren van alles op de baan.
Soms gevaarlijk ben zelf 2 maal bijna aangereden door andere deelnemers.
Spiegels worden niet gebruikt en trage wagens op slicks probeerden anderen uit te remmen.Daar rijdt precies wel van alles tegelijk rond op het circuit, zag ik daar een gewoon fiesta’tje? Levert dat geen hoop gevaarlijke situaties op?
[quote=”vankerchove” post=263479]thx voor de picture, had last vandaag van onderstuur en ik kreeg de banden niet echt goed warm :cry:[/quote]
Beetje overstuur zag ik toch ook in mijn video 😀
https://www.youtube.com/watch?v=wPPIFrwanb4&feature=youtu.beVoor mij beetje mindere dag.
1ste sessie na 25 min afgelopen door een ongeval.
2de sessie na 9 ronden gestopt door misselijkheid.
Denk dat ik zolder niet meer ga rijden ik heb daar altijd last.thx voor de picture, had last vandaag van onderstuur en ik kreeg de banden niet echt goed warm 😥
Daarstraks eens gaan kijken berekoud maar zeker de moeite, chapeau mannen knap gereden.
Lijkt me leuk om ook eens te doen.Witte ford focus rs
Ik rij van 13 tot 14u en van 15 tot 16u@ghost: top, met welke wagen ben je er morgen ?
ik rij zelf van 15u tot 16u en jij ?Uurtje geleden mijn track auto gewassen voor morgen.
Wat is het koud buiten 😯
Mijn vingers zijn nog stijf en dan is de auto nog maar rap rap gewassen met vlekken en strepen 😥 😳[hide]Als het in mijn agenda past en als het mooi weer is kom ik misschien als toeschouwer kijken.[/hide]
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.