Trackday Bitburg zondag 30/09/2007

Home Forum Porsche Uitstappen Trackday Bitburg zondag 30/09/2007

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Een beetje laat, maar ik hield er toch aan dit nog te melden voor eventuele P-liefhebbers die nog eens willen gummen met hun bolide.
    Ikzelf ben reeds ingeschreven. Eventuele geinteresseerden speel ik via mail de gegevens door van de mede-organisator. Laat maar een berichtje hier op het forum.
    Ik citeer de mede-organisator ( organiseert ook in Croix-en-Ternois ):
    “Er blijven nog enkele plaatsen vrij voor de Track Day van zondag 30 september 2007 in Bitburg (in de regio van de Nürbürgring in Duitsland)
    De piste is ter beschikking van 10 tot 18 uur.
    Max 25 auto’s, dus slechts 1 groep.
    Dit betekent een ganse dag op de piste voor hen die het wensen.
    Vermoedelijk wordt er tevens een slalom uitgestippeld (voor de liefhebbers)
    Deelname: 90€, middagmaal inbegrepen. / 2° piloot 35€
    Een heeeeel snel antwoord wordt gevraagd.
    Afsluiten van de lijsten: donderdag 13 september.”

Ter info: Bitburg is een oud vliegveld, ingericht voor circuitgebruik.
    Ben er zelf nog niet geweest, dus weet niet wat te verwachten.

Groeten

Bruno uit Zottegem

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Anoniem

Ik ben er vorig weekend de kwartmijl gaan rijden met de kever.
      14.6 sec. en m’n differentieel naar de xxxx
      Volgend jaar de boel eens tegoei laten afstellen en waarschijnlijk ook andere carb’s. zou graag ergens naar de 13 gaan.
      Wel een schone P gezien die eigenlijk voor op circuit gebouwd is maar een meer dan deftige tijd neerzette.

Hallo mannen

Jammer … jammer … maar de trackday is in extremis afgelast,
        wegens te weinig deelnemers. En ik had er zo nog naar uitgekeken en ze gaven droog weer voor zondag.
        Mede-organisator had in verhouding voldoende deelnemers ingeschreven, nu blijkt dat de hoofdorganisator zelf amper een handvol mensen bij elkaar kon krijgen. Exit Bitburg dus … spijtig en ik had net mijn DP-sportuitlaat gemonteerd op mijn 3.0SC’tje. Fenomenale brul, al zeg ik het zelf. Moet er terug af, want daarmee kan ik binnenkort in Zolder op vroemdag niks gaan doen wegens te veel db.

Enfin, hoop doet leven. Mede-organisator kijkt nu voor de toekomst uit om zelf iets te organiseren in Bitburg. En ik zet het zeker hier op het forum als er daar nieuws over is. Tot later ! Bruno uit Zottegem.

Had ik het wat vroeger geweten, ik had heel graag meegegaan. Nu is het een beetje kort om nog in te plannen.

zou er graag es heen gaan…maar nu zondag ben ik bezet…hou ons op de hoogte!

DEJU was net vorige week een hele week in Bitburg (Dorint Resort). Als je dit weekend ginder bent ook zeker eens de autobahn A62 proberen, je zal niet teleurgesteld zijn 😉 …

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.