Trackday Ecuyers Zondag 24/02/13

Home Forum Porsche Uitstappen Trackday Ecuyers Zondag 24/02/13

• Maker
    Discussie

• Tom

Net zoals in november organiseren we terug een trackday te Ecuyers. Hopelijk zijn er deze keer terug enkele Porsche liefhebbers aanwezig 😉

ZONDAG 24 FEBRUARI

Verloop van de dag:
      8h15 – Administratie en inschrijvingen
      9h00 – Briefing piloten en co-piloten
      9h15 – Pacecar ronden
      9h45 – Open Pitlane
      12h00 – Middagpauze
      14h00 – Open Pitlane
      17h30 – Einde trackday

De regels:

• Enkel deelnemers die sinds 2 jaar in het bezit zijn van een geldig rijb ewijs model B.
      • Enkel wagens die op de openbare weg toegelaten worden. Niet ingeschreven wagens enkel met toelating van de organisatie.
      • Alle deelnemers moeten ten alle tijden een helm dragen
      • Maximaal 95db
      • Enkel 2 mensen per wagen die het circuit betreden (1 piloot + 1 passagier)
      • Cabrio rijden mag, mits full-face helmet en ruiten volledig gesloten.
      • Elke deelnemer is verplicht de instructies te volgen die marshals hem/haar geven
      • Indien er misbruik of gevaarlijk rijgedrag gemeld wordt, zal deze persoon gewaarschuwd worden en kan de organisatie die persoon weigeren nog op het circuit te gaan, zonder een terugbetaling te hoeven doen.
      • De organisatie mag ten alle tijden mensen weigeren, zonder zich daarvoor te hoeven verantwoorden
      • Open pitlane systeem (geen sessies!)
      • Rustige vriendschappelijke en respectvolle sfeer
      • DRIFTEN MET MATE. DIT IS GEEN DRIFTDAG.
      • Verdere uitleg en reglement volgen bij inschrijving.

Kostprijs: €225

Co-piloten, mensen die met een ingeschreven wagen van een ander lid rijden, betalen € 25,00 en passagiers betalen € 10,00.

Inschrijven?

Per email naar info@trackaddix.be met vermelding van jouw gegevens en type wagen.

Maximum aantal deelnemers vastgesteld op: 30

Beschikbaarheid (update 31/12/12): 14/30

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 35)
      • [quote=”jeanke” post=125152]RS: Laat eens weten waar je te zien zal zijn met je Midlifecrisis-monster.
        Zullen we een haagje van PF’ers vormen :lol:[/quote]

Wanneer ze mij uit de zandbak sleuren zekers… 😳

Voorlopige planning, bevestiging pas een weekje vooraf en als ik ondertussen geen plets gemaakt heb:

26/03 Zandvoort of 27/03 Zolder (als ik de geplande upgrades klaar gekregen heb)
        10/04 Zolder
        27/04 Folembray ( al ingeschreven)
        30/04 Françorchamps (al ingeschreven)
        15/05 Zolder
        05/06 Zolder
        11/08 Ecuyers (al ingeschreven)

Spijtig van de annulatie.
          Had graag een keertje komen kijken aldaar.

RS: Laat eens weten waar je te zien zal zijn met je Midlifecrisis-monster.
            Zullen we een haagje van PF’ers vormen 😆

[quote=”RS” post=125131]Al de derde annulatie dit jaar! Zo blijkt racen dan toch nog geen dure hobby te zijn :?[/quote]

Weeral sneeuw ?

Al de derde annulatie dit jaar! Zo blijkt racen dan toch nog geen dure hobby te zijn 😕

[quote=”RS” post=125016]Dinsdag 19/03 open pitlane Françorchamps.[/quote]

Ja en ondertussen weten we dat dit afgelast is :what: :what: :what: :bounce: :bounce: :bounce:
                  ging nu eens kunnen rijden met da M3 spel van RS :driver: :driver: :driver:

Das wel heel kort dag 😀
                    Mijn P moet volgende week binnen, voor onderhoud en nieuwe schokdempers.

Dinsdag 19/03 open pitlane Françorchamps.

Ik zou ook wel eens willen meegaan maar zie er tegenop zover te rijden voor een trackday.
                        Ga misschien wel eens meedoen als het wat korter bij te doen is.
                        Voor diegenen die wel gaan, veel plezier en hoe alles heel :driver:

Is op ne zaterdag, moet dan werken :what: :what: :what:

Je zal idd moeten rap zijn

[quote=”luc993cabrio” post=124897]Welke dag is dit juist Cedric :think: :think: :think:[/quote]

Zaterdag 27/4 . Heb zelf een dagje verlof genomen.

Er zijn wel nog maar 3 plaatsen vrij, dus snel zijn als je wilt deelnemen. En voor de prijs moet je het niet laten; 150€ !

Welke dag is dit juist Cedric :think: :think: :think:

[quote=”Funny” post=120897]Jp wat ik ook tegen Bruno heb gezegd is dat ik wel interesse heb om in april mee te gaan naar Folembray .
                                  Voor februari pas ik ,[/quote]

Heb ingeschreven voor Folembray, RS ook. Funny ? :coolness:

Idd jammer dat het afgelast was. Zo vroeg opgestaan voor niets 😡 😉
                                    Toch nog een productieve zondag gehad!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 35)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.