Trackday Ecuyers zondag 4 november 2012

Home Forum Porsche Uitstappen Trackday Ecuyers zondag 4 november 2012

• Maker
    Discussie

• Tom

Hey Porsche freaks!

Jokke_vlo vroeg me hier even aan te melden en dit topic te openen.

Op zondag 04 november organiseer ik terug een trackday op het Franse Circuit des Ecuyers (ondertussen zitten we aan de 6de editie).
      Op deze trackdays gaat het er steeds zéér respectvol aan toe, dit zowel on als off-track. Op circuit verloopt alles volgens het gekende UK principe. Dus ENKEL links inhalen NA toestemming van je voorligger. Schrik niet meteen! Je zal merken dat dit op dit soort circuits een ideale combinatie is voor zowel beginners als ervaren rijders.

Na 2 jaar kan ik ook zeggen dat de vaste groep deelnemers ondertussen een hechte groep is geworden wat steeds resulteert in een prachtige dag. Uiteraard is nieuw bloed steeds welkom!

Concreet:

Verloop van de dag:
      8h15 – Administratie en inschrijvingen
      8h45 – Briefing piloten en co-piloten
      9h00 – Pacecar ronden
      9h15 – Open Pitlane
      12h00 – Middagpauze
      14h00 – Open Pitlane
      17h30 – Einde trackday

Algemene regels:
      • Enkel deelnemers die sinds 2 jaar in het bezit zijn van een geldig rijbewijs model B.
      • Enkel wagens die op de openbare weg toegelaten worden. Niet ingeschreven wagens enkel met toelating van de organisatie.
      • Alle deelnemers moeten ten alle tijden een helm dragen
      • Maximaal 95db (statisch gemeten aan 3000-4000RPM)
      • Enkel 2 mensen per wagen die het circuit betreden (1 piloot + 1 passagier)
      • Helmplicht. Cabrio rijden mag, mits full-face helmet en ruiten volledig gesloten.
      • Elke deelnemer is verplicht de instructies te volgen die marshals hem/haar geven
      • Indien er misbruik of gevaarlijk rijgedrag gemeld wordt, zal deze persoon gewaarschuwd worden en kan de organisatie die persoon weigeren nog op het circuit te gaan, zonder een terugbetaling te hoeven doen.
      • De organisatie mag ten alle tijden mensen weigeren, zonder zich daarvoor te hoeven verantwoorden
      • Open pitlane systeem (geen sessies!)

Kostprijs: €250 ( €230 voor Porscheforum.be leden )

Co-piloten, mensen die met een ingeschreven wagen van een reeds ingeschreven wagen rijden, betalen € 25,00. Passagiers betalen € 10,00.

Inschrijven? Stuur me een bericht en ik bezorg je alle details.

Indien jullie vragen hebben beantwoord ik deze graag.

Groeten,
      Tom

9 reacties aan het bekijken - 46 tot 54 (van in totaal 54)
      • Olie , banden, remmen nazien en helm in de auto leggen Bart 😉
        Inschrijven kan zeker tot een weekje ervoor dacht ik.

Hier ook interesse maar kan nog niet bevestigen of ik die dag vrij ben .
          Laat je zo snel mogelijk iets weten .Tot wanneer kan ik inschrijven ?
          Funny

[IMG]http://i49.tinypic.com/zwmhy9.gif[/IMG]

[IMG]http://i50.tinypic.com/2vx4vpg.gif[/IMG]

Heb me ook net ingeschreven

1. Jokke
              2. RS
              3. Porsche914orange
              4. …

dju, spijtig dat ik er niet bij kan zijn 😥 , maar even afkomen van Las Vegas zie ik niet echt zitten

Dag Tom, I’m in!
                  Maar dat wist je al 😉

1. Jokke
                  2. RS

Tom

Bedankt voor de verwelkoming Jorgen! Ik heb alvast een voorstelling topic aangemaakt in desbetreffende forum.

Porsche is alvast steeds goed vertegenwoordigd op de trackdays:

Tom, Welkom op dit forum :drink:

Leuk dat je dit voorstel lanceert, hier zal zeker reactie op komen :driver:
                      en ik hoop de start van toffe evenementen op circuit !
                      Daar kijken hier toch al heel wat mensen naar uit. :relaxman:

Mogen we ook wat meer over jouw passie, jezelf en je wagens weten ? Een voorstelling van jezelf wordt hier in dank afgenomen :first:

groet
                      Jorgen

Komaan mannen wie is de tweede die zijn stoute schoenen aantrekt. Als
                        je je wagen is wil uitlaten op een zo veilig
                        mogelijke manier is dit de kans……

1. Jokke
                        2.

9 reacties aan het bekijken - 46 tot 54 (van in totaal 54)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.