- Dit onderwerp bevat 13 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 8 maanden geleden door .
-
Discussie
-
22 maart 2011 om 02:33
Het was de eerste keer dit jaar dat we eens naar Francorchamps konden afzakken om wat te genieten van motorgeweld bij prachtig weer .
Vandaag organiseerde Skylimit een trackday en daar we de kans hadden om te gaan wilden we dat zeker niet missen .
‘s Middags afgesproken met een goede vriend hier thuis en dan vertrokken richting het circuit dat hoop en al 90km van hier ligt .
Daar aangekomen was het genieten puur . Het krioelde er natuurlijk van de Porsches en BMW’s , maar er waren zeker ook andere leuke hebbedingetjes zoals een CLK 6.3 AMG Black Series , Ferrari 355 , Lotus Europe , Corvettes etc, maar ook echte tracktoys zoals F3 wagens , Saker , Noble etc .
Buiten het leuke spul bekeken en gefotografeerd te hebben rond het circuit hebben we ook met volle teugen genoten van de rondscheurende bolides op het circuit en deze digitaal vastgelegd .
Dat ik er nog een paar ouden bekenden ben tegengekomen waarmee we nog eventjes wat hebben kunnen bijpraten heeft de dag helemaal afgemaakt .
Eén woord om de dag te omschrijven “SCHITTEREND”
Ik heb iets meer dan 550 foto’s gemaakt waarvan de beste (+370) HIER te vinden zijn .Enkele teasers zal ik jullie niet onthouden
Chris en Sonja in de Martini
Dirk z’n Smurf
Bruut geweld
CLK 6.3 AMG Black Serie
Italiaanse furie
GT3 Cup
Lotus Europe
😉
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.