Trackdays

• Maker
    Discussie

• Reys
    Deelnemer

Waar, wie, hoe, wat,wanneer ivm trackdays, circuitrijden, ed

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 339)
      • https://www.facebook.com/events/609708899131524/?ref_dashboard_filter=upcoming

Ecuyers; ingeschreven met M3

Is voor 2015 wel nog niet track klaar, maar gaan daar de komende weken eens werk van maken zie 😎

[quote=”pds trading” post=182534]abbeville wil ik volgend jaar ook is graag doen !

Denk dat dat daar echt gezellig is bij mooi weer :think:[/quote]

Zelf ben ik al twee maal op Abbeville geweest leuk circuit maar vergt veel van de banden en de remmen.

PDS

abbeville wil ik volgend jaar ook is graag doen !

Denk dat dat daar echt gezellig is bij mooi weer :think:

http://www.journeecircuit.fr/Calendrier-76-Abbeville-le-25-Octobre-2014.html

85% kans er de namiddag sessie te zullen gaan rijden

moeilijk maar plezant circuit

Heb enkel zijn rechter voorband en voorlicht gezien van de zijkant, en dan zijne achterkant, dus de lanyard heb ik niet op gelet. Maar 99% kans dat het de ghostmobiel was !
                ‘k Was er samen met die van ons, en onze witte stond schoon aan de kant op de grote parking naast de karting aan de sacramentsheuvel.
                Heb me goed geamuseerd trouwens, leuke auto’s gezien, lekker rubber en bezine geroken. ‘t Is eens wat anders als vakantiebesteding dan met je luie kl*ten aan een zwembad liggen in Spanje. Zelfs passief als toeschouwer doet zoiets me helemaal opleven !

Dat was wellicht de Ghostmobiel ja in de mijne hangt steeds een forum lanyard aan de binnenspiegel 😉
                  Ik had uitgekeken naar een Witte maar geen gezien. Had je graag eens IRL ontmoet.

Ik heb 1 zilvergrijze 996 gt3 zien staan ! Was wellicht de ghostmobiel ?

Alles was volzet dus snel terug naar huis gereden.
                      Geen bekenden gezien.

Veel Porsches op de baan !

Ik ga ook eens tot daar met de GT3.
                          Dat ik ga rijden weet ik nog niet.
                          Zal van drukte afhangen en weer natuurlijk.

Ik ga deze namiddag misschien zien met de witte. Wie rijdt er mee ? Wie gaat zien ?

Smaak terug te pakken nu de gt3 wat meer doet wat je wilt?
                              😉

Ready for a Spa retreat… 2 days enjoying the hills and woods of Spa… Curbs, rubber and gasoline !!!

PDS

Morgen niet Walter.

Heb de vorige weken veel gereden.
                                Net voor de avond training van de 24uren, verleden zondag Vab happening, nog een keer Skylimit … :happydance: :driver:

Gaat er morgen 10 /9 iemand naar de Tracday :driver: in Zolder ?

[quote=”Bruno RS” post=176539]Ik was er ook
                                    De BMW reed 1.52 en 2.05 op een verzopen circuit
                                    Dat is een zeer leuk circuit met zeer veel uitdagingen om je lijnen te zoeken en de kans op beschadigingen is minimaal[/quote]

BMW, dacht het al 1.52 ( ipv 1.54 ):shock: 😯 😯
                                    Was co toen die wolkbreuk losbarstte, stonden op slicks = billen toeknijpen!!!!! Ongelofelijk hoe J da spel op de baan wist te houden respect en ferm jaloers!!!!!

En waar Bruno is is het smullen, BBQ = TOP!

Voorlopige planning:
                                    Zolder 20/08: ah bekijken of 10/09?
                                    Clasters 28/09 ingeschreven
                                    Ecuyers 02/11 ingeschreven (incl regenrubber!)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 339)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.