Home › Forum › Porscheforum On Track › Trackday Kalender › Trackdays
- Dit onderwerp bevat 339 reacties, 29 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren geleden door Reys.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Geen enkele andere PFB’er on track nu woensdag ?
Weerbericht lijkt ok, redelijk droog, héél lichte regen in namiddag.Zal fotoke of filmpke posten zodat het is alsof jullie er zelf bij waren 😉
Grtz
[quote=”pvdw” post=169514]@RS
Voor jezelf deadline op 27ste leggen, en afwerken zodat je 28ste kan ontspannen, louter psychologisch 😉Will do, thx
[/quote]Lukt mij niet…leveranciers laten mij “gewoonte getrouw ” weer in de steek…
En de gezondheid laat het momenteel ook niet echt toe 🙁GT3, eerlijke en nuchtere beslissing 😉
Ja zeg … Wat is da hier allemaal ? :wtf:
De GT3 is toch gemaakt om er op circuit mee te knallen 😉
Cup is gemaakt om er op circuit mee te racen :first:No kidding, ben nog lang niet aan het volle potentieel van de GT3 dus nog marge genoeg om bij te leren…en er nog lang niet op uitgekeken :up:
Woensdag opnieuw alweer :happydance:
[quote=”pvdw” post=169514]
En om het off topic antwoord van andere post te hernemen waarom geen cup ipv GT3 … Running kosten …. En er nog niet klaar voor, Maybe one day ;)[/quote]
Ik ben duidelijk niet de eerste die je dat vraagt :think:
@RS
Voor jezelf deadline op 27ste leggen, en afwerken zodat je 28ste kan ontspannen, louter psychologisch 😉Will do, thx
En om het off topic antwoord van andere post te hernemen waarom geen cup ipv GT3 … Running kosten …. En er nog niet klaar voor, Maybe one day 😉
Zeer veel goesting natuurlijk, maar zit met deadlineafwerking tegen 29/05… kan er geen risico op nemen.
Veel rijplezier en hou het veilig!Nog amateurs?
inschrijven en betalen kan tot maandag tenzij vroeger volzet. Heb begrepen. Dat er nog maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar is.Ze geven vrij goed weer: 17 graden, kleine kans op beetje regen 0,6mm Max, dus ook dat valt goed mee !
Wat te verwachten ?
7u open pitlane !!! Niks sessies, je rijdt wanneer je wil en zoveel je wil 🙂
Catering incl. – gezamenlijk pitbox gebruiken indien nodig kan – 103db dynamische meting
Maw: Een dagje full of fun !!!
C U[quote=”pvdw” post=169239]28 mei franco !
Interesse, stuur me een PB-ke
Zo goed dat het niet voor publicatie vatbaar is :happy:[/quote]Ik moet nacht werken dan :bounce:
[quote=”René” post=169142]sessie 10 halverwege rode vlag omdat het extreem regende en hagelde…
sessie 12 semi nat-droog dus niet kunnen testen
sessie 14 droog en kunnen doorrijden, auto rijdt gans anders en kan veel vroeger en meer op de gas. In de kortste bocht waar ik eruit gegaan was vorige keer nog altijd redelijk wat onderstuur maar dat zal dan wel aan mij liggen verzekers 😉
sessie 16 terug volle bak regen dus hebben het maar zo gelaten…Twas dus veel geld voor weinig fun geweest en niet uitgebreid kunnen testen, maar die ene sessie droog is me in elk geval bevallen! :driver:
Op naar de volgende circuitdag! Voorlopig wel nog niets op de agenda…[/quote]
alé k’ben blij dat er toch al verbetering in zat. 😀28 mei franco !
Interesse, stuur me een PB-ke
Zo goed dat het niet voor publicatie vatbaar is :happy:sessie 10 halverwege rode vlag omdat het extreem regende en hagelde…
sessie 12 semi nat-droog dus niet kunnen testen
sessie 14 droog en kunnen doorrijden, auto rijdt gans anders en kan veel vroeger en meer op de gas. In de kortste bocht waar ik eruit gegaan was vorige keer nog altijd redelijk wat onderstuur maar dat zal dan wel aan mij liggen verzekers 😉
sessie 16 terug volle bak regen dus hebben het maar zo gelaten…Twas dus veel geld voor weinig fun geweest en niet uitgebreid kunnen testen, maar die ene sessie droog is me in elk geval bevallen! :driver:
Op naar de volgende circuitdag! Voorlopig wel nog niets op de agenda…[quote=”René” post=168387]:
woensdagnamiddag zit ik terug op Mettet, benieuwd wat dat zal geven met de nieuwe setup! :driver:[/quote]
EN??????
@RS
Thanks voor het Mettet filmpje.
Ik ben daar ook even in beeld 😀Ik heb ook beeldmateriaal.
Zou ook eens een samenvatting moeten maken.neem even contact op met 944racing.nl.
Zij bouwen race 944’s.
Ga er zelf op onderhoud(andere firmanaam: vof de loods).
Mijn 944S staat te koop wegens aankoop 924 CGT.
Prijs is 7000 en staat technisch top. Heeft koprevisie gehad, transaxle is er uit geweest, alle keerringen vervangen aan het blok en transaxle, nieuwe koppeling, quasi volledig herspoten 2 jaar terug, vorige maand een lederen interieur in geplaatst. 17 inch cup velgen met 6 a 7mm.
En ook nog goede winterbanden erbij. Factuur van 4000 euro onderhoud van vorig jaar is erbij.
Laatste 5 jaar heeft de vorige eigenaar en ikzelf alles in het werk gesteld om deze in een zeer goede staat te krijgen.
Zondag 18 mei in Sint Niklaas es langs komen op de grote markt?
Vanaf 14u. Normaal zal 944racing er ook zijn met een race 944.
Harry van RFF zal er wss ook zijn met racers.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.