Home › Forum › Porscheforum On Track › Trackday Kalender › Trackdays
- Dit onderwerp bevat 339 reacties, 29 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren geleden door Reys.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Ook ter plekke gerief niet gevonden, kon maar luik rijden maar dan was ik wel dik twee uur kwijt … Dan maar zonder stabi’s
🙂 en met de banden waar het beste reeds efkes vanaf is…maar toch hele dag geamuseerd.
Stond in race ingeschreven maar s’middags naar fun verhuisd, aangezien mijn tempo toch niet echt op maximum lag en dan kon ik s’avonds uurtje vroeger stoppen en toch evenveel rijden.
Pas in namiddag ging het stuk vlotter, meer gevoel van controle op limiet ondanks banden en lossere ophanging.
Krokodile (mooie sound uit de cayman!) en nog paar leuke mensen ontmoet, ganse dag goed weer gehad, maar één zwaar ongeval, gn gewonden, Zwitserse P total loss.
Samengevat, het was weer een topdag in spa!Balen ! Droplinks vooraan ontbreken in rss bestelling, enige onderdeel dat ik echt per sé nodig had is er niet bij…. Aaahhhh :what:
Wordt dus rijden zonder stabi’s …
Moest er iemand eentje op stock hebben liggen en morgen naar Franco gaan en dit nog lezen….kan net zo goed hopen da’k de lotto win 😳
Soit, zullen er maar beste van maken…Balen ! Droplinks voor ontbreken in rss bestelling, engine onderdeel dat ik echt per sé nodig had is er niet bij…. Aaahhhh :what:
Wordt dus rijden zonder stabi’s …
Modest er iemand event je op stock hebben liggen en morgen Franco gaan en dit nog lezen….kan net zo goed hopes da’k de lotto win 😳
Soit, zullen er maar beste van maken…Auto volgetankt , gewassen , velgen met Pirelli trofeo r geplaatst en nu slapen en morgenvroeg 6 U naar francorschamps. Hopen op droog weer. :happydance: :happydance:
Ik heb sinds vorige week Yokohama Afvan 8 onder mijn GT3.
Thanks to Deepee voor de tip. Hij wist een setje liggen voor een zacht prijsje :relaxman:
Voelen veel beter aan dan de Toyo R888.
Op de openbare weg althans, circuit nog niet gereden met de GT3 op Yokohama.Ook mijn Focus RS vandaag voorzien van De Yokohama Advan 8.
Kan ik al een beetje oefenen tegen 28/4 :driver: 😀Ik gooi ze eraf!
Zal raar klinken maar als het budget het toelaat probeer naast semi’s ook eens die Super Sports van Michelin!
Op uw GT3 = beter, geven ongelofelijke grip, verwittigen langzaam gripverlies , bij semi’s is dat plots, beter in regen en slijtvaster!
Zou je wel eens beter kunnen bevallen 😉 ietsjes meer camber idd ook.
2.0 bar warm, mag 2.1/2.2 zijn hoor.Zo zagen ze er in den beginne uit ( profiel buitenkant is reeds onderbroken vanaf nieuw)
Om goed te zijn zou ik naar -3.3 achter en -2.8 voor moeten geraken. Daarom de rss goodie-goodie besteld. Zou nieuw setje pas in gang willen zetten als dit gebeurt is maar ja, dan is het vrijdag op de oude banden te doen… Dilemma maar denk toch te switchen morgen , yolo 🙂
Hmmm, meer camber staat op de planning… Wachtende op onderdelen, zal niet lukken tegen vrijdag…
Zit nu op -2.4 achteraan door beperking vooraan -1.4
Bandenspanning Max 2.2 tot 2.4 bar, na warm-up blijf ik aan 2.0 warm…
Heb het er met pirelli over gehad, normaal slijtageprofiel voor deze banden. Zolang er iets of wat van de groef te zien is, nog ok. Zouden wel gebaat zijn door extra camber. Komt er binnenkort aan 🙂
op hoeveel camber rij je ? allesinds niet genoeg en te hoge bandenspanning!
@RS over en out denk je ? Of bedoel je minstens nog 1 :-)))
Zit te twijfelen of ik nieuw setje er nog snel op zou leggen, als ik morgen tijd heb tenminste, heb ze klaar liggen…
@orange Zijn trofeo R waren fantastisch voor 5 trackdays, beste lijkt er nu wel vanaf (op rijervaring, niet uitzicht, da’s al efkes)@croc ffd in sport valt goed mee, inderdaad wel meer en meer “oei wat doet die nu” momenten tov vroeger
Vrijdag FF ook in sport, andere volgende FF dagen geen keuze dacht ik, een sessie PCF en een sessie guests
Ik loop zeker is langs
[quote=”pvdw” post=165047]Vglbaar 🙂 afh. Van weer, afstelling, bandenstaat en concentratie 🙂
In welke serie rijden jullie fun of race ? Kom jullie zeker is opzoeken.
Banden lopen op hun einde, nog één dagje denk ik[/quote]Enkel de cup in race op de ffd voor de Porsche days twijfelen we nog denken om in race te rijden daar er minder wagens zijn in race en meer ervaren rijders = veiliger denken we . Grts. tot vrijdag we hebben een box maar ik weet de nummer niet ikzelf zal er rond 7u30 zijn.
Nog 1 trackday zegt ‘t hem 😯
[IMG]http://i60.tinypic.com/34ipzdx.jpg[/IMG]
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.