Trackdays

• Maker
    Discussie
  • Waar, wie, hoe, wat,wanneer ivm trackdays, circuitrijden, ed

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 339)
    • Vglbaar 🙂 afh. Van weer, afstelling, bandenstaat en concentratie 🙂
      In welke serie rijden jullie fun of race ? Kom jullie zeker is opzoeken.
      Banden lopen op hun einde, nog één dagje denk ik

Attachments:
      • image_2014-04-09.jpg
      0

@ pvdw Zou best kunnen, ook wij hebben nog veel te leren. Cayman ( witte ) gt3’s
        ( zwarte + oranje en witte + rood ) draaien alle 3 rond de 3” de cup 2’44
        Grts

0

Meten we elkaar wel al is gekruist hebben … Paddock en misschien ook on track… Wie aan wie in dat laatste geval laat ik volledig in het midden 😉
          Heb nog veel te leren en pas sinds vorig jaar wat intensiever aan de slag.
          Misschien tot vrijdag, rij zelf met rode gt3 met zwarte striping.
          Grtn

0

[quote=”pvdw” post=165039]We, met 4 Porsches ? Raceteam of club of ?
            C u there…en inderdaad hopelijk zien we geen of niet teveel regen, vorige keer, sneeuw en hagel gehad…dan is goesting snel over :-)[/quote]

Gewoon vrienden onder elkaar. Normaal doen we alle FFD en de Porsche Days.

0

We, met 4 Porsches ? Raceteam of club of ?
              C u there…en inderdaad hopelijk zien we geen of niet teveel regen, vorige keer, sneeuw en hagel gehad…dan is goesting snel over 🙂

0

[quote=”pvdw” post=165017]Iemand naar franco fun vrijdag ?[/quote]

Wij zijn er vrijdag met Cayman R 2 x GT3 rs en 1GT3 cup hopelijk blijft het droog.

0

Iemand naar franco fun vrijdag ?

0

Even terugkomende op Mettet 28/04.
                    Voor de mensen die die dag eventueel toch vrij zijn, even tijd maken want het is zo stilaan een kleine ‘Porsche meet’ aan het worden.

0

Milj ferm materiaal daar precies!! Snoer trekken kerel 😉

0

Ik kom eens af om wat foto’s te schieten vandaag te Francorschamps :coolness:

0

Jaloers!

0

Have fun !

0

Alles staat klaar ze morgenvroeg 6u30 naar francorschamps voor dagje circuit met curbstone. :driver: :driver: :happydance:

0

Valt wel mee, heb snelle oplossing voor DB vermindering, verlies echter wat vermogen erdoor…werk nu aan een iets betere “work around” of zou beter “drive around the DB meter” oplossing 😉

0

[quote=”Rocco” post=162892]RS, heb je die overgenomen van een of ander team of zelf opgebouwd ? Ja geld en tijd ik weet het ondertussen ook al maar we blijven dromen hé, ik speel wel verder op mijn full spec race GT5 playstation dinges in de huiskamer ;)[/quote]

Yep komt uit de DNRT super klasse ( er1 race gereden en dan ongelukkig zonder budget gevallen). Wel verder gepersonaliseerd incl tal van upgrades…..

pvdw; moeilijk dagske gehad precies.
                                  Rene; top!

0
                                15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 339)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.