Trackdays

• Dit onderwerp bevat 339 reacties, 29 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren geleden door Reys.
  • Maker
    Discussie
  • Waar, wie, hoe, wat,wanneer ivm trackdays, circuitrijden, ed

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 339)
    • Vglbaar 🙂 afh. Van weer, afstelling, bandenstaat en concentratie 🙂
      In welke serie rijden jullie fun of race ? Kom jullie zeker is opzoeken.
      Banden lopen op hun einde, nog één dagje denk ik

Attachments:
      • image_2014-04-09.jpg

@ pvdw Zou best kunnen, ook wij hebben nog veel te leren. Cayman ( witte ) gt3’s
        ( zwarte + oranje en witte + rood ) draaien alle 3 rond de 3” de cup 2’44
        Grts

Meten we elkaar wel al is gekruist hebben … Paddock en misschien ook on track… Wie aan wie in dat laatste geval laat ik volledig in het midden 😉
          Heb nog veel te leren en pas sinds vorig jaar wat intensiever aan de slag.
          Misschien tot vrijdag, rij zelf met rode gt3 met zwarte striping.
          Grtn

[quote=”pvdw” post=165039]We, met 4 Porsches ? Raceteam of club of ?
            C u there…en inderdaad hopelijk zien we geen of niet teveel regen, vorige keer, sneeuw en hagel gehad…dan is goesting snel over :-)[/quote]

Gewoon vrienden onder elkaar. Normaal doen we alle FFD en de Porsche Days.

We, met 4 Porsches ? Raceteam of club of ?
              C u there…en inderdaad hopelijk zien we geen of niet teveel regen, vorige keer, sneeuw en hagel gehad…dan is goesting snel over 🙂

[quote=”pvdw” post=165017]Iemand naar franco fun vrijdag ?[/quote]

Wij zijn er vrijdag met Cayman R 2 x GT3 rs en 1GT3 cup hopelijk blijft het droog.

Iemand naar franco fun vrijdag ?

Even terugkomende op Mettet 28/04.
                    Voor de mensen die die dag eventueel toch vrij zijn, even tijd maken want het is zo stilaan een kleine ‘Porsche meet’ aan het worden.

Milj ferm materiaal daar precies!! Snoer trekken kerel 😉

Ik kom eens af om wat foto’s te schieten vandaag te Francorschamps :coolness:

Jaloers!

Have fun !

Alles staat klaar ze morgenvroeg 6u30 naar francorschamps voor dagje circuit met curbstone. :driver: :driver: :happydance:

Valt wel mee, heb snelle oplossing voor DB vermindering, verlies echter wat vermogen erdoor…werk nu aan een iets betere “work around” of zou beter “drive around the DB meter” oplossing 😉

[quote=”Rocco” post=162892]RS, heb je die overgenomen van een of ander team of zelf opgebouwd ? Ja geld en tijd ik weet het ondertussen ook al maar we blijven dromen hé, ik speel wel verder op mijn full spec race GT5 playstation dinges in de huiskamer ;)[/quote]

Yep komt uit de DNRT super klasse ( er1 race gereden en dan ongelukkig zonder budget gevallen). Wel verder gepersonaliseerd incl tal van upgrades…..

pvdw; moeilijk dagske gehad precies.
                                  Rene; top!

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 339)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.