Home › Forum › Porscheforum On Track › Trackday Kalender › Trackdays
- Dit onderwerp bevat 339 reacties, 29 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 10 maanden geleden door Reys.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”RS” post=160981]
Beter naar Frankrijk, dagje Abbéville kost 178 euro open pitlane incl annulatie en verzekering , geen geluid wel peage en ietsjes meer verbruik tgv op en neer te rijden.[/quote]
Dat zou ik ook wel eens willen doen maar ik zie ertegenop om die verplaatsingen te doen.
Zolder is voor mij 30 km van mijn deur.[quote=”RS” post=160981]
Dus straks op Zolder met “het Fordje” 😉
.[/quote]
Normaal zal ik er zijn op 23 maart.
Als de garage de kerstboom kan doven in mijn dashboard althans 👿
Heb een gesmolten ABS sensor.
Alles is besteld en eind volgende week worden beide voorwiel ABS sensors + kabels tot computer vernieuwd.
De elektronica in zo een Ford is iets raar.
Ik heb nu foutmeldingen van motor, abs esp en maar 1/3 turbo druk :bounce:
Dat allemaal omdat de ABS niet werkt.
Van overijverige elektronica gesproken :puke:
Maar zal weer wel in orde komen.
Maandag gaat sowieso de KW set er terug onder.
Als dat vlot gaat ook terug de K sport remmen 😈+ uitkomen vd Bianchi, na de Villeneuve( Terlamenbocht-Bolderberg= Rea)
heb me laten wijsmaken dat ze nu en dan eens verplaatst worden…
stock 997 Turbo kan/mag er al niet meer op….en straks nog milieu circuit taks te betalen!!!!!Dus straks op Zolder met “het Fordje” 😉
Beter naar Frankrijk, dagje Abbéville kost 178 euro open pitlane incl annulatie en verzekering , geen geluid wel peage en ietsjes meer verbruik tgv op en neer te rijden.
Even een vraagje over circuit zolder.
We weten dat daar 2 geluids meters zijn opgesteld.
1 bij opkomen recht stuk achter tribune.
Waar juist staat de 2de?
Vermits zowel mijn P als de Focus niet van de stilste zijn 😈Ecuyers was rijden en glijden
Vooral veel leren wat een auto doet in zo een omstandigheden en het is daarvoor het ideale circuit
Abbeville is een no-go voor mij 🙁[quote=”RS” post=160484]Ecuyers is vandaag hé Cederic. Is er momenteel goed weer maar nat!!!!
Nog even wachten, vriend is bezig met het organiseren van een trackday, oa Porsche mannen info volgt!
Curbstone = ferm maar niet meer voor mijn budget :cry:[/quote]
Ah tis juist 😆 Ben niet echt mee met de dagen van de week… :sleep:
Spa open pitlane op 16 maart, zal normaal mijn eerstvolgende zijn.
[quote=”RS” post=160484]Ecuyers is vandaag hé Cederic. Is er momenteel goed weer maar nat!!!!
Nog even wachten, vriend is bezig met het organiseren van een trackday, oa Porsche mannen info volgt!
Curbstone = ferm maar niet meer voor mijn budget :cry:[/quote]
Curbstone is idd top of the bill maar prijzig é…
kga dat hier id gaten houden :relaxman:
Ecuyers is vandaag hé Cederic. Is er momenteel goed weer maar nat!!!!
Curbstone = ferm maar niet meer voor mijn budget 😥
[quote=”RS” post=160394]Doordat ik een “verplichting” helemaal uit het oog verloren was, morgen dus geen trackday te Ecuyers :bounce:
[/quote]Had ik geweten dat we zo een “winter” zouden hebben was ik geweest… Morgen voorspellen ze goed weer…
De eerste van het jaar zal voor mij 9/4 worden op Zolder.
Weer opletten voor de Db…Dan 27/4 Folembray
Wil zeker 3/8 eens naar Zandvoort. Valt ook op zondag, dus ideaal voor mij.
Ik heb wel de indruk dat er maar weinig trackdays van Skylimit zijn dit jaar. Meestal op weekdagen.
En naar zandvoort of Frankrijk is me wat te ver. Misschien doen we dat eens met de cup, de gewone gt3 neem ik alleen mee naar Zolder.
Is het geen idee om zelf (forum) eens een trackday te organiseren ?
Als iedereen op voorhand inschrijft en betaald is er weinig risico.
Wij nemen dan zeker een plek voor 2 of 3 gt3’s …Groetjes
Doordat ik een “verplichting” helemaal uit het oog verloren was, morgen dus geen trackday te Ecuyers :bounce:
Wel bijna 99% zeker zaterdag 01/03 naar Abbeville, open pitlane.. Klein maar plezant circuit en DE test voor de M3 na de winter upgrades, revisies en de “JP”-uitlijning….
Mochten er hier nog liefhebbers zitten, denk dat er nog wel plaatsen vrij zijn of als passagier meewillen, ik heb (voorlopig nog) plaats.Verder data heb ik nog niet vastgezet, doch 2014 terug betrekkelijk veel circuit voor mij…BGDC-team volgen enz…geraak er niet vanaf 😳
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.