Home › Forum › Porscheforum On Track › Trackday Kalender › Trackdays
- Dit onderwerp bevat 339 reacties, 29 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 10 maanden geleden door Reys.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Ik was er ook
De BMW reed 1.52 en 2.05 op een verzopen circuit
Dat is een zeer leuk circuit met zeer veel uitdagingen om je lijnen te zoeken en de kans op beschadigingen is minimaal[quote=”pvdw” post=176503]:coolness: :driver: :first:
Nice driving! leuk circuit ervoor precies. Met wie er naartoe geweest JP ?[/quote]
https://www.facebook.com/events/1472496719636332/permalink/1532819610270709/
Ik ga woensdag met mijn zoon, hebben sessie geboekt van 16-17u.
Zal er zijn met de 996, wegens technische problemen met de Noble (CO)
[quote=”pds trading” post=176402]Woensdag is het Zolder.
Ik ga mss eens kijken en iets drinken daar
Gaat er nog iemand ? :drink:[/quote]
:coolness: :driver: :first:
Nice driving! leuk circuit ervoor precies. Met wie er naartoe geweest JP ?
De JP toch, niet spectaculair noemt hij dat … :respekt: :up:
koop u dan ook ne velo dan kan ik misschien volgen
[quote=”pvdw” post=176392]:popcorn: :popcorn: :popcorn:
JP, geef je ons ook een referentietijd mee in laptime register ?[/quote]
Oeps, geen van die dingen in mijn spel…ook gene tijdrijder eigenlijk (nog wel stiekem nieuwsgierig, maar is slecht voor m’n hartje 😉 )
Zondag, semi’s en vochtige baan (paar beekjes) gemeten op Gopro….ergens 2.09
E46 M3 full race slicks (droog moment) en super piloot, dacht 1.54 maar weet het niet zeker!!!
Als je daar rond 2.0 zit ben je al goed bezig!Filmpje:
Stom stom, ben ‘s morgens helemaal vergeten, en ‘s middags slechts 1x,de Gopro op te zetten (te veel op baan geweest, moest maar zo plezant niet zijn!!!),
dus niet zo spectaculair, op vochtig ah opdrogen circuit met de gekende beekjes daar op semi’s en droog weer afstelling (te hard dus)…sorry niet P gerelateerd….
Woensdag is het Zolder.
Ik ga mss eens kijken en iets drinken daar
Gaat er nog iemand ? :drink:
:popcorn: :popcorn: :popcorn:
JP, geef je ons ook een referentietijd mee in laptime register ?
[quote=”porsche914orange” post=176232]Op 28/9 het vernieuwde circuit van Clastres verkennen! :driver:[/quote]
+1 :lekker:
Net Ecuyers gedaan, man man wat een dag, ‘s morgens lichte regenval dus natte baan, dan bijna droog gevolgd door hels onweder x2 en afwisselend zon en stortregens!
Rijden en zwemmen…..
Dat alles op semi’s!!!! M’n regenrubber onbereikbaar tgv gestockeerd bij een vriend die nu toevallig op reis is….. :bounce:(stom was vergeten tijdens de regen sessies de camera op te zetten, post straks eentje op vochtig en bijna droog)
Kende het niet, ziet er top uit! Lekker technisch bochtenwerk.
Met welke organisatie,wat ga je rijden?Op 28/9 het vernieuwde circuit van Clastres verkennen! :driver:
Morgen iemand op Zolder?
Ik ben er in de namiddag.
Rij zelf wellicht het laatste uur met mijn GT3.Zoals je weet ben ik helemaal niet meer zo fanatiek.
Heb het zo wat gehad op circuit 😳Dan moet het al echt heeeeel goei weer zijn om mij daar te krijgen.
Zolder ga ik bij goed weer komende woensdag of woensdag erop.
Had beloofd aan verschillende mensen dat ze eens konden meerijden :censored:Spa zal ik er zijn met vrienden met de Italia Days :first:
10-11 september kom ik wel eens kijken misschien met mijn zoontje *luv
[quote=”pds trading” post=175753]Normaal morgen Zolder, maar het gaat regenen …. Pfff zonde !
Mocht iemand nog willen gaan, ik heb inschrijvingen voor “streetcars” en “racecars”. ;)[/quote]
No excuse 😉 je kan je *porsche niet beter leren kennen dan in de regen…
Kan jammer genoeg zelf niet anders nam ik ze met plezier over, hoewel…ging jij is niet mee naar Spa en ik vervolgens mee naar zolder ?
Indien interesse 10-11 september op spa, verwacht aantal 918 spyders on track :popcorn: :popcorn: :popcorn:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.