Home › Forum › Porscheforum On Track › Trackday Kalender › Trackdays
- Dit onderwerp bevat 339 reacties, 29 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 10 maanden geleden door Reys.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Als het weer het toelaat zijn we maandag 11/11 in Francorschamps voor Curbstone.
Het rijden in de regen viel op zich nog mee ondanks de banden , maar de mistige regen en spray zorgden voor een heel beperkt zicht en daardoor was de lol er rap af. Hopelijk mag ik ooit eens op francorchamps rijden met droog weer want het was nu de 4 de keer en iedere keer in de regen.
Driften was wel super, had dit nog nooit gedaan en het lijkt simpeler dan het is maar na een paar keer ging het al wa vlotter 🙂[quote=”porsche914orange” post=147962]We waren net aan het parkeren aan de boxen toen jij weg reed. De GT3 stond uiteraard op een aanhangwagen. Heb nog mijn hand uitgestoken, maar je zag het niet. Heb je dan zien staan aan de tunnel om naar huis te rijden. Ik kwam af, maar je reed net weg.[/quote]
Dan kwamen jullie binnen gereden als ik buiten reed :bounce: :bounce:
Ik heb nog gekeken wanneer ik jullie kruiste, zag een blonde vrouw in de bestelwagen zitten en een man aan het stuur. U niet gezien. Toen ik aan de tunnel stond te wachten was in met de gps bezig en heb ik niet echt meer gekeken 😳 Volgende keer zal ik wat beter opletten.[quote=”RS” post=148000][quote=”porsche914orange” post=147962]We waren net aan het parkeren aan de boxen toen jij weg reed. De GT3 stond uiteraard op een aanhangwagen. Heb nog mijn hand uitgestoken, maar je zag het niet. Heb je dan zien staan aan de tunnel om naar huis te rijden. Ik kwam af, maar je reed net weg.[/quote]
Tijd dat jullie zich een gsm of zoiets aanschaffen ;)[/quote]
Heb ik, had Ghost zijn nummer maar ben het kwijt 😳
[quote=”porsche914orange” post=147962]We waren net aan het parkeren aan de boxen toen jij weg reed. De GT3 stond uiteraard op een aanhangwagen. Heb nog mijn hand uitgestoken, maar je zag het niet. Heb je dan zien staan aan de tunnel om naar huis te rijden. Ik kwam af, maar je reed net weg.[/quote]
Tijd dat jullie zich een gsm of zoiets aanschaffen 😉
We waren net aan het parkeren aan de boxen toen jij weg reed. De GT3 stond uiteraard op een aanhangwagen. Heb nog mijn hand uitgestoken, maar je zag het niet. Heb je dan zien staan aan de tunnel om naar huis te rijden. Ik kwam af, maar je reed net weg.
[quote=”porsche914orange” post=147922]
Rond 13u toegekomen, net Ghost zien wegrijden. U er niet aan gewaagd?[/quote]
Ik was al met twijfel in mijn hoofd naar daar gereden 😳
Mijn rechter arm wil nog niet mee :bounce: veel kracht verlies door hernia’s in nek 🙁
Dacht een paar rustige rondjes te doen.
Ik had er immers voor betaald en heb nog nooit Francorchamps gereden.
Ik was daar rond 12u40 en heb met een paar mensen gebabbeld.
Allen vertelden ze dat het in de voormiddag al slecht was om te rijden en dat het intussen nog harder regende. Dus ik zou er niet veel plezier aan beleven op de Toyo R888.
Ik wil mijn P graag heel houden 😀
Heb nog rondgekeken achter U Cedric, ik wist dat jij zou komen.
Dacht dat jij de rit niet gemaakt had tot daar.
Eerst dacht ik dan een paar uur af te wachten, maar waar dan hé.
Er is daar precies niet open om een koffie of iets te gaan drinken.
Ben dan maar naar huis vertrokken.Waar stond jij dan dat je mij zien rijden hebt?
ik ging normaal ook gaan, maar het weer zag dit anders. Is meer stressen dan fun bij zo weer.
Ik zit met de standaard ophanging van de GT3, dus kan de pompen niet in hardheid afstellen. 😳
Geen idee wat een goed setje regelbare kost…Ga wel binnenkort wel eens kijken om de Cup torsiebaren te steken en de rubberen bussen te vervangen door PU exemplaren. Voelt achteraan wat te slap aan.
Je hebt niets gemist hoor, veel mensen zien toekomen en na een half uur terug naar huis zien rijden.
Bij wonder geen zware accidenten gezien.Dus de bescheiden tips hebben niet gewerkt? 🙁
En toch beter dan door ziekte forfait te moeten geven hé 👿Nu driften, bevorderlijk voor een goede wagencontrole!!!!
Man, wat was me dat vandaag op Francorchamps. Verschrikkelijk nat. Water liep op verschillende plaatsen gewoon als een beek over de baan.
Rond 13u toegekomen, net Ghost zien wegrijden. U er niet aan gewaagd?
Ikzelf heb niet gereden, is mijn ding zo niet in deze omstandigheden. Een beetje regen, natte baan, ja… Maar dit, no way!
Bbshifter (schoonbroer) eerst geprobeerd op Toyo R888, meer glijden dan rijden. Dan PS2 gewisseld, ging iets beter, maar toch niet het gewenste resultaat. Zal me eens een setje echte regenbanden moeten aanschaffen.Nadien zijn we nog wat gaan driften op het nabij gelegen terrein. Was meer mijn ding, minder kans om in de banden te gaan. Hahaha, was me dat FUN !! :driver: 😆 😆
[quote=”porsche914orange” post=145966]
De eerste chicane is vooral leuk, hé RS ?? :driver: :lol:[/quote]
Is dat daar niet gewoon rechtdoor???? 😳
Trackdays Folembray 2014:
Zondag 27/04/14 en zondag 28/09/14
Folembray is een klein circuit, wel leuk met enkele technische bochten!
De eerste chicane is vooral leuk, hé RS ?? :driver: 😆
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.