Trackdays

• Maker
    Discussie
  • Waar, wie, hoe, wat,wanneer ivm trackdays, circuitrijden, ed

9 reacties aan het bekijken - 331 tot 339 (van in totaal 339)
    • Ja das juist ben al een drie tal keren geweest is telkens top. :up: :up:

roy

Krokodile ik ben 26ste van van de maand (oktober) op spa met curbstone ;-).

Kan je geen betere aan bevelen 😉

11/11 trackday op francorschamps met curbstone . :up: :up:

nog mensen van hier die naar de trackday op francorchamps gaan op 6/11?

:up: JP

Abbeville 09/2013 dus.

Ok deze keer niet met de P en wel met een wagen (E36 M3) die op dit forum niet echt thuis hoort maar ‘t kan helpen sommigen te overtuigen het ook eens te willen proberen 😉 .

Was de eerste maal daar met als gevolg nog veel zoeken naar de juiste lijnen en het vinden van wat grip dmv de afstelling van de wagen aan te passen.(vb hardheidinstelling per pomp 24 standen, enz…)
                En met duidelijk vooruitgang, merkbaar vanaf helft naar het eind van het filmpje toe.

Slechts 1 P aanwezig maar die niet on track gezien…, wel tal van ex circuitwagens op slicks! NB

http://www.youtube.com/watch?v=47y4o1r2BIw

23 oktober Vroemdag ingeschreven

6 november Francorchamps ingeschreven enkel namiddag.
                  Heb bang van eventuele vorst in de ochtend.
                  Ik heb nog maar weinig ervaring op circuit en wil me gewoon amuseren en niet echt op de limiet gaan 😳 😀

– 3/11 ecuyers (wss als toeschouwer)

Link

– 6/11 francorchamps (al ingeschreven)

Link

Dan zal het voor mij gedaan zijn dit jaar.

* Indien nog mogelijk, vrijdag 27/09 ek testrijden M3 te Zolder

* Deze heb ik voor komende zaterdag 28/09 met de M3 gepland.

Voelt er zich iemand geroepen deel te nemen (of event co te zitten) laat maar iets horen.

Voor mij ook de eerste maal daar te zullen rijden.

* Ook:

03/11/2013 Ecuyers

http://www.circuitdesecuyers.com/

* Niet 100% zeker:

Vroemdag GT4S of M3

9 reacties aan het bekijken - 331 tot 339 (van in totaal 339)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.