Trackdays

• Maker
    Discussie
  • Waar, wie, hoe, wat,wanneer ivm trackdays, circuitrijden, ed

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 339)
    • Ik had normaal ook daar geweest morgen.
      Maar trouwfeest van een nichje maakt het moeilijk.
      Zou geen goed plan zijn om dan morgen vroeg te gaan :driver: :puke: :happy:

PDS

Normaal morgen Zolder, maar het gaat regenen …. Pfff zonde !

Mocht iemand nog willen gaan, ik heb inschrijvingen voor “streetcars” en “racecars”. 😉

[quote=”pvdw” post=175331]@krok
          Zoals in post al stond… Ikke 🙂
          Van plan de oz’s te houden voor semi’s (vind hem zelf ook knapste met oz)

@bruno
          … Ben ik van plan 😉 veel meer camber jammie jammie ![/quote]

Ik heb hier nog camber chims van 2 mm en van 7 mm liggen.
          Indien je eens wat wil proberen vooraleer aan te kopen mag je die wel eens testen.

[quote=”pvdw” post=175219]

Ben er nog niet helemaal uit of de BBS’en hem beter staan dan de OZ’s

Met de bbs velgen:
            [/quote]

Voor mij zijn de BBS’ en minder.
            De blinkende rand vind ik niet mooi onder een GT3.
            Onder een zwarte luxe P met chroom rond de ramen dan weer wel :popcorn:

Fijne vakantie! :driver:

@krok
                Zoals in post al stond… Ikke 🙂
                Van plan de oz’s te houden voor semi’s (vind hem zelf ook knapste met oz)

@bruno
                … Ben ik van plan 😉 veel meer camber jammie jammie !

Gaat er morgen iemand naar RSR Spa.
                  @ pvdw oz’s :lekker: :up:

Slicks vereisen een totaal andere afstelling anders moet je eens de mannen van prospeed contacteren

Ik vind hem in elk geval ENORM KNAP zoals hij nu staat !

Exited :happydance:
                        3-daagse vakantie met louter “me&my *porsche – time” begint morgen…
                        Morgen Advanced CAR Control clinic – driften op verschillende asfaltsoorten en grip… :ass:
                        Overmorgen Spa trackday :driver:
                        Donderdag voor het eerst… en eindelijk is “ring-time” :mrgreen:

Oude banden op de BBS velgen getrokken en alle remblokken veranderd (was dringend nodig 1.5-2mm over 😳 )

Ben er nog niet helemaal uit of de BBS’en hem beter staan dan de OZ’s
                        Wel stuk lichter, vooral achterste, denk eraan om er is een setje slicks voor te kopen :first:

Maar nu eerst :ass: :driver: :mrgreen: In die volgorde liefst 😉

Met de bbs velgen:
                        image_2014-08-04.jpg

Omdat subforum porsche on track is zal ik hier mijn trackday verslagje neerschrijven.
                          Vanmiddag naar Zolder gereden voor co ritje in Nissan GTR :happydance: met Ivan.
                          Vorige eigenaar van mijn Ford Focus RS.
                          Wat vliegt dat ding 😯 met een goede chauffeur 1min52 :up: dat is snel.
                          Daarna zelf ook nog een uurtje gereden.
                          Met een co die mij goede tips kon geven :respekt:
                          ronde tijden na een half uur rond de 2m10. Beste 2m09. 10 seconden bijgeleerd 😀
                          Kan beter want Ivan deed er voor ik hem kocht een rondje op 2m met de ffrs.
                          Ik ben toch tevreden het gaat om het plezier niet om de tijd. Ook wel geleerd dat ik aan mijn fisiek moet werken. Uurtje volgas rijden en ik was leeg :puke:

@ René

6 augustus – 9 en 10 september
                            Trackdays op spa met een uurtje coaching door top instructeurs, aan voordeeltarief.

Zie ook post Bruno RS in subforum trackdays enz.

Zijn allemaal race-piloten met 24u races ervaring enz.

Heb zo al is uurtje coaching gehad van een 70-jarige die Lewis Hamilton heeft klaargestoomd bij F1 debuut !

Stuur me gerust PB met mailadres voor meer info

Grtn

[quote=”René” post=174029]Iemand hier ervaring mee:

http://www.racb-racing-experience.com/site/coaching-nl-454.html?p=1

spreekt me vooral omdat het met een Porsche is…[/quote]

Ik heb het gedeelte “stage hoge prestaties” en opvolgende 4de en 5de graad gedaan. Is naturlijk niet exact hetzelfde als wat jij voor ogen hebt, de circuit coaching lijkt me iets meer gefocust op vlammen op circuit. De andere stages en graden zijn globaler van aanpak en leggen meer fundament denk ik, voorwiel, achterwiel, vierwiel, grip driving, non-grip driving, appel-contrappel, tiphielen, dubbelkoppelen enzovoort. Maar je kan wel dezelfde coach krijgen. Ik had o.a. Luigi Vroman als coach. Zeer bekwame en toffe gast. Rondjes op de passagiersstoel bij hem zijn een indrukwekkende eye-opener ! Degelijke scholing is een must voor elke Porschist !

Tell me more please…

Anderzijds voor bijne hetzelfde geld een hele dag trackday met je eigen P en een uur coaching inbegrepen…

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 339)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.