Trackdays

• Dit onderwerp bevat 339 reacties, 29 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren geleden door Reys.
  • Maker
    Discussie
  • Waar, wie, hoe, wat,wanneer ivm trackdays, circuitrijden, ed

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 339)
    • Geen Zolder morgen ….
      alles zit vol!!! trouwens deze morgen nog maar eens door mijne rug gezakt

2 x 😥

Bedankt voor de tip Bruno.

Je banden zijn typisch een FWD geval
          Met de megane heb ik dat ook en op de achterbanden krijg je die rubber er maar moeilijk af
          De volgende keer moet je ze eens andersom monteren als je dit stoort

Een GT4S :mrgreen:

PDS

[quote=”RS” post=172000]”Kelly” gevalleke….. :oops:[/quote]

:wtf: ?

“Kelly” gevalleke….. 😳

PDS

[quote=”RS” post=171978]
                  Met de P ooit tot 2 x toe op de terugweg van Ecuyers gestopt[/quote]

Wat voor *porsche heb jij eigenlijk ? Toch ook m3 dacht ik … :think:

Koeldown lap een beetje meer zwalpen William 😉

Met de P ooit tot 2 x toe op de terugweg van Ecuyers gestopt, de ophanging, wielen, velgen gecontroleerd tgv het trillen en kloppen van de wagen…dan kilometers zig-zaggen en klaar 😳

Ik ben op deze wielen nog naar huis gereden.
                      Echter wel braaf 😀 het zot is er gewoonlijk wat af na een track day :happy:
                      De banden zijn echter niet proper geraakt onderweg.
                      Zal toch proberen op Zolder terug proper te rijden.
                      Nog een foto ter ilustratie 😯 ik ga de volgende keer toch wat meer in de weg blijven rijden in de cool down laps denk ik 😈
                      [IMG]http://i762.photobucket.com/albums/xx265/vawilliam2003/20140429_115949_zps630c506a.jpg[/IMG][IMG]http://i762.photobucket.com/albums/xx265/vawilliam2003/20140429_115957_zps31f8dbb0.jpg[/IMG]
                      En ja ik heb een witte hond die in mijn garage slaapt :happy:

+1

PDS

@Ghost. Kan je ze niet opleggen voor op de baan ? Gewoon toertje doen en de wagen goed kantelen, links rechts sturen.
                          Anders na paar rondjes Zolder zijn die ook proper :happydance:

Even een banden vraagje.
                            Ik heb de Yokohama Advan Neova voor de trackdays.
                            Een van mijn setjes voor de Focus RS is nu fel vervuild door pick up van los rubber.
                            Heb bij laatste track day teveel in het vuil gereden op het einde van de laatste stint 😳 :bounce:
                            Nu zitten die banden dus volledig onder de rommel. Wanneer je dit voorkomt tijdens een track day rij je die banden vrij snel terug proper heb ik al ondervonden. Nu zijn de banden echter volledig afgekoeld en zitten die rubber brokken zeer goed vast in de band.
                            Wat zou het beste zijn, opwarmen met verfstrikker en afkrabben, of gewoon toch maar mee beginnen rijden.
                            Heb geen zin om op 2 Juli in Zolder problemen te hebben met die banden omdat ik waarschijnlijk al maar 1 uur zal kunnen rijden.

@bcc

Was met RSR

Iets goedkoper maar wel nog steeds in open pitlane formule. Echt supergoed georganiseerd. Veel verschillende nationaliteiten, vrij weinig belgen.

Indien interesse stuur me gerust PB voor meer info.

Dat was met curbstone veronderstel ik ? Hun trackdays zijn me warm aanbevolen.

Vandaag was weer :popcorn: :popcorn: :popcorn:

Uitstekend weer op SPA
                                  Heel mooi wagenpark van Clio RS rentals tot european Lemans deelnemende Ferrari 458 …. Gooi daartussen 25-tal M3 en M4’s…radical…de tomaso…antal lotussen en natuurlijk onze geliefde *porsche ‘s ….. Allen gedisciplineerd, geen zware schades, goeie catering en wat Personal coaching om rijlijnen nog wat te verbeteren en je krijgt ….
                                  DE PERFECTE TRACKDAY !!!
                                  Me want more !

Op 21/07 opnieuw, enkel beperkt tot Supercars +300 pk en snellere rondetijden :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 339)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.