Trackdays

• Dit onderwerp bevat 339 reacties, 29 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren geleden door Reys.
  • Maker
    Discussie
  • Waar, wie, hoe, wat,wanneer ivm trackdays, circuitrijden, ed

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 339)
    • 06/07 Abbeville, ik ben ingeschreven alvast.
      Info vind je hier:
      http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.autominded.be%2Fforums%2Findex.php%3F%2Ftopic%2F2747-trackday-at-abbeville-06072014%2F&h=oAQFqxRRF

is de garage waar Matthias Lampe werkt die organiseert…

PDS

[quote=”RS” post=171222][quote=”pds trading” post=171212]?

Ik meen wel echt dat ik Zolder prefereer. 😳
        …en daar kan je niet zo hard afgestraft worden.
        …[/quote]

Vind zolder echt veel minder vergevingsgezind dan Spa…toch een beetje racen tussen muren, ok snelheden liggen pak lager.
        Zandvoort…”schijt”vlak, mottig bochtje 😐

2 juli ook op de planning gezet.[/quote]

Oei straks durf ik daar niet meer rijden. 😳

Ik weet niet echt waarom, maar ik rij echt niet graag in Spa.
        Maar ik ga PVDW eens een plezier moeten doen he

Hopelijk geraak ik daar onder de 3 min. met de CS :think:

PDS

Zal je zoals die stoelen zeker kunnen vinden bij Biesheuvel 😉

Groetjes

[quote=”pds trading” post=171013]Of die Focus gewoon thuis laten 😆

(Heb ooit in Zolder met zo een ff rs even last gehad om hem kwijt te geraken dus ben er wat bang van misschien 😳 )[/quote]

Dat zal Ivan geweest zijn :applaus: zoals die kon rijden met die RS.
            Ben ik jaloers op. Zijn RS heb ik al, nu zijn rijkunsten nog leren :happy:

Ik ga ook naar zolder 2 Juli met de FFRS.
            De Porsche ga ik thuis laten. Bang dat ik die stuk rij 😳

Ben op de RS nog bezig met extra lucht buizen voor de voorste remmen te koelen, is wel nodig op Zolder.
            Iemand een idee waar ik stukken kan vinden voor in mijn voorste bumper te plaatsen.
            Wil het toch een beetje netjes afwerken, ik gebruik die Focus ook nog om gaan te werken 😀

2 juli lukt mij sowieso niet 🙁 er moet ook nog gewerkt worden…

[quote=”pds trading” post=171212]?

…en daar kan je niet zo hard afgestraft worden.
                …[/quote]

Vind zolder echt veel minder vergevingsgezind dan Spa…toch een beetje racen tussen muren, ok snelheden liggen pak lager.
                Zandvoort…”schijt”vlak, mottig bochtje 😐

2 juli ook op de planning gezet.

Deal… Als jij meekomt naar spa, ga ik is mee naar zolder ! 😉

PDS

[quote=”pvdw” post=171192]

@pds
                    …. Zolder more fun dan Spa… Kan ik niet geloven….blanchimont, raidillion, double gauche, combes…om maar een paar redenen op te noemen 😉 je komt toch zeker nu de gt3 gaat zoals het moet ?

Grtn[/quote]

Is veeel minder ver rijden en daar kan je niet zo hard afgestraft worden.
                    Ik heb al redelijk wat gereden met racewagens in Spa, wat ik trouwens toen al niet zo leuk vond. Ik ben er een keer geweest met mijn gt3 samen met mijne maat met de cup en heb max10 rondjes in elke auto gereden. 😳

Misschien kan ik u overtuigen om in Zolder te testen ? :up:

Ik ga op 24/06 opnieuw. Indien iemand interesse om ook te rijden en zelfde tarief te krijgen, PB

@pds
                      …. Zolder more fun dan Spa… Kan ik niet geloven….blanchimont, raidillion, double gauche, combes…om maar een paar redenen op te noemen 😉 je komt toch zeker nu de gt3 gaat zoals het moet ?

Grtn

PDS

Of die Focus gewoon thuis laten 😆

(Heb ooit in Zolder met zo een ff rs even last gehad om hem kwijt te geraken dus ben er wat bang van misschien 😳 )

Dan misschien per sessie betalen.
                          Kan ik wisselen tussen de P GT3 en de FF RS :think:

PDS

Skylimit events of gewoon betalen per sessie ter plaatse :happydance:

2 Juli heb ik een vrije dag.
                              Misschien ook nog maar eens gaan rijden.
                              Bij welke organisatie inschrijven?

PDS

Dinsdag gaan rijden in Zandvoort.

Ging helemaal top :up:

Dank u voor de banden en de perfecte uitlijning monza !!!!!!!!! :respect2:

Het was echt een tof circuit, veel leuker dan Spa naar mijn mening.
                                Maar niet zo fun als Zolder :first:
                                Ik denk dat ik dat daar gewoon zo goed ken dat het daarom leuker is. Tegen dat ik Zandvoort goed kende was de dag voorbij :loser:

Zijn er nog die op 24/06 naar Spa gaan of op 2 juli naar Zolder ?

Groetjes

Bah… Vind zelf 100 km op limiet op circuit veiliger dan een sportieve rit van 100km op de openbare baan…
                                  Minder onvoorziene omstandigheden en gewoon ook echt de GT3 gebruiken waarvoor hij gemaakt is :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 339)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.