Tracking device

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Tracking device

• Maker
    Discussie
  • Hey,

Heb me zonet een tracking device gekocht en proberen te installeren. Het gaat om de trackster, http://www.trackster.nl . Het probleem is nu dat ik niet goed weet wat de beste locatie is om dit te steken. Heb het momenteel onder het dashboard gestoken maar de ontvangst is daar precies toch niet ideaal. Iemand ervaring met deze dingen?

gr,
    D

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • nogal veel tegenstrijdigheden in hun uitleg.

vb:
      Enerzijds:
      Let op: Van de aanbiedingen hebben wij slechts een beperkte voorraad dus u moet snel zijn want voor u het weet is de aanbieding weer verdwenen.

Anderzijds:
      De 5 werkdagen levertijd zijn omdat 1DayFly.nl niet voorraadhoudend is, dit wil zeggen dat we na een een verkoopdag pas het benodigde aantal bestellen bij onze leverancier. Het kan dus voorkomen dat het langer duurt dan de vooraf gestelde 5 werkdagen. Dit is altijd de schuld van de leverancier en nooit van ons 😉 )

ik weet niet of ik daar mijn centjes durf naartoesturen. Iemand hier al iets van gekocht?

Is nog niet in orde 🙂
          http://www.onedayfly.nl/

Hier staat dezelfde vandaag voor 130 euro minder 🙂 )

Ik ga er nog niet direct terug aan beginnen, eerst zien dat ik mijn auto door de homologatie krijg. Als dit niet lukt was het allemaal “verloren” werk eigenlijk. Maar van zodra het erin steekt laat ik het weten.

Is ook leuk, maar wel 100€ duurder en twee abonnementen erbij. Die andere is enkel aankoop denk ik.
              Daarom had ik graag ervarings-info.

Ik gebruik heel veel de spotmaster ( http://www.spotmaster.com ).
                Is op een paar minuten ingebouwd en werkt perfect.

Prijs toestel : 339 EURO excl. BTW
                Abonnement vanaf 12,95 EURO/maand
                GSM kaart data : Proximus vanaf 5 EURO/maand

Sinds ik dat in de vrachtwagens van mijn schoonvader zijn transportbedrijf heb ingebouwd moet hij een pak minder overuren uitbetalen 😈 .
                Opeens zijn er een pak minder files in België waar ze tussen staan 😆
                En is mijn vrouw eens met de porsche weg dan weet ik altijd waar ze uithangt 😉

Inderdaad, bij de SC is dit een betere plaats. Wel opletten dat je niet boven de 5 meter kabellengte gaat wilde ik zeggen, maar dit werkt autonoom dus geen kabel van aan de radio natuurlijk 😳 (het is nog vroeg he). Wel opletten dat je hem aan een afgezekerde stroomdraad aansluit die niet uitgaat bij contact af, als je er anders niet genoeg mee rijdt denk ik dat de batterij van dat ding wel eens snel leeg kan geraken.Enig idee wat het stroomverbruik van dat ding is?
                  (ben gewoon te lui om track and trace device drie keer te schrijven hoor, “ding”is echt niet negatief bedoeld)

Laat je ons wel even weten hoe het werkt? Ik ben voor die prijs namelijk ook wel geinteresseerd. Geeft toch een veiliger gevoel als je hem kan traceren.

Gewoon de antenne achteraan op de plank monteren en dit werkt altijd heel goed, je kan het bakje zelf verstoppen achter of onder deze plaat achter.

Het is in een oude 911 SC dat ik hem wil inbouwen. Het werkt degelijk zolang je goede ontvangst hebt. Moet dus nog wat zoeken maar eerst eens kijken of ik hem niet kwijt kan waar je gezegd hebt.

Hoi, niet echt ervaring met deze dingen, wil wel van je weten of het een beetje ordentelijk werkt.

Maar aangezien de tracker met een GPS- en een GSM antenne werkt,en ik hiermee wel wat ervaring heb, heb ik misschien wel een tip waar je hem kwijtkan. Alleen is het moeilijk te raden in welk type porsche je het wil inbouwen. in een 996-Boxster-997 bouw ik ze meestal in in de ruimte waar ook de luidsprekers zitten onder het voorraam ( luidsprekerrooster eruit en evt speaker, en hop, een hele grote beschikbare ruimte links ervan. wel opletten dat je niet onder een staalplaat plaatst ivm GPS- en GSM-signaal)

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.