transport Porsche fabriek -> Porsche Center

Home Forum Porsche Talk transport Porsche fabriek -> Porsche Center

• Maker
    Discussie

• stefan
    Deelnemer

Heeft er iemand enig idee hoelang een transport van een nieuwe wagen gemiddeld kan duren van de Porsche fabriek naar een Porsche Center ? (Nederland of België)
      Men deelt mij vorige week mee dat de auto op transport is gezet voor aflevering en vandaag laat men mij weten dat de status nog steeds niet veranderd (transport) is en geen idee hebben wanneer de auto geleverd zal worden …:engeltje: , en het kriebelt hoor… :driver:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 40)
      • Congratz Stefan :up: :coolness: :up:

Enjoy :driver:

mooi man :wtf: :up:

[quote=”boxer” post=278519]Hoi Wing…

Proficiat met uw nieuw speelgoed!! Mooie keuze segh….
            Veel veilige Kms gewenst!

‘t Is wel zonde om zo’n schone zwarte te gaan vuil maken, héé? 😀 :D[/quote]

Die komt normaal niet snel buiten bij slecht weer, en ik gooi er regelmatig een sponsje over hoor… :up:

:up: :up: :up:

Hoi Wing…

Proficiat met uw nieuw speelgoed!! Mooie keuze segh….
                Veel veilige Kms gewenst!

‘t Is wel zonde om zo’n schone zwarte te gaan vuil maken, héé? 😀 😀

proficiat! echt ferm! combo met kleur interieur is TOP! geniet ervan

Awel ik had deze optie genomen van het rokerspakket omdat er een 12V aansluiting kwam in de armsteun tussen de twee zetels, maar uiteindelijk is er die niet, nu gaan ze eens kijken waarom deze niet geplaatst is….:twisted:

Ps. Wij roken al enkele jaren niet meer, is ook te zien aan mijn carrosserie 😀

@ Wing ; ik zie dat je een asbak hebt genomen als optie : ga je roken in deze 992 of is het voor “parkeer kleingeld” ?

In Porsche thuisland zeggen ; Ein geiles Fahrzeug 😀 😀 😀 :drink:

123

Das gewoon Darth Vader black !

Mooimooimooiiii

EDIT : Ik weet niet of OPC’s een magnetische olie plug in hun inventaris hebben.

Maar om een idee te geven, toen ik mijn Cayman op 130000 kreeg
                          mag plug er in , na 5000 zat er slijpsel op!
                          Begin je al nerveus te worden.. 5000 later, minder slijpsel.
                          5000 later niks meer.

Er zweeft dus slijpsel in het karter rond, van de fabriek/roderen uit..
                          Dat nooit opgezogen raakt en nooit in je filters komt.
                          En het is maar met zoeen magnetische plug dat je het kan opvangen…

In versnellingsbakken standaard, maar op motoren niet.. begrijpe wie begrijpen kan.

[quote=”Rollie” post=278459]Proficiat Stefan, dikke bak, mooie configuratie.
                            Staan alle opties er op die je had aangevinkt? –))[/quote]

Mercie Roland, alle opties staan er op, bijna 2 pagina’s vol op de factuur :hail: check !
                            Moet zeggen, deze is vééél pittiger dan zijn voorganger, men had mij al gewaarschuwd dat deze 3.0 Turbo héél anders zou reageren tegenover de atmosferische 3.4 van de 991, maar dat is een wereld van verschil, maar het kon ook niet anders met 100 PK extra :driver: :driver:

@ Stijn, ik zal dit zeker melden bij de eerste beurt :up:

Als bijlage enkele foto’s en filmpje van de afhaling
                            edit ! filmpje lukt blijkbaar niet…

123

Is da spel nu al gerodeerd of hoe zit het?
                              de 500 km er af?

op 1000 de Olie & olie filter verversen en magnetische olie plug erop steken om het slijpsel op te vangen.!

om de 30000 is bullshit als ‘t je eigen auto is en geen firmawagen !!!

Proficiat Stefan, dikke bak, mooie configuratie.
                                Staan alle opties er op die je had aangevinkt? –))

klopt, was ook aardig verrast toen ze dit voorstelde, en zei er dan ook geen nee tegen hoor, inderdaad samen terug naar huis :up:

Toch zalig bij Porsche Maastricht : de klanten ophalen zodat ze samen met de nieuwe wagen naar huis kunnen rijden. Waar geven ze nog zo’n service ?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 40)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.