transport Porsche fabriek -> Porsche Center

Home Forum Porsche Talk transport Porsche fabriek -> Porsche Center

• Maker
    Discussie

• stefan
    Deelnemer

Heeft er iemand enig idee hoelang een transport van een nieuwe wagen gemiddeld kan duren van de Porsche fabriek naar een Porsche Center ? (Nederland of België)
      Men deelt mij vorige week mee dat de auto op transport is gezet voor aflevering en vandaag laat men mij weten dat de status nog steeds niet veranderd (transport) is en geen idee hebben wanneer de auto geleverd zal worden …:engeltje: , en het kriebelt hoor… :driver:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 40)
    • 123

Ik zou verschrikkelijk zijn
        Er in zitten en motor eens doen draaien

NEEE IK BLIJF HIER ZITTEN
        GE DOE NU DIE POORT OPEN

Mercie mannen :respect2: , ben vanmorgen eens gaan kijken met de wederhelft, en verdorie al zeg ik het zelf, ‘t is ne vette bak hoor…:up: het lichte interieur in twee kleure grijs steekt echt mooi af op de auto zelf… 😀
          Morgen komen ze ons “ophalen” voor het afhalen van de auto, want ik heb er nog niet mee gereden, was al content er eens in te zitten en te laten draaien…, dus morgen –> :driver: :happydance:

Sjieke bak, Stefan !!

Proficiat. Nu maar genieten.
              (klopt het van dat ‘uitgesteld plezier’?)

sexy

Plaat ophangen en bollen maar :up:

Mooi! :up:

Wow black beast euh beauty euh allebei :respect2: Felicitaties en veel rijgenot :driver:

123

ferm masjientje !!!! :up: :up:

Het geduld is beloond , proficiat met de mooie wagen !

Congratzzzzzz !!!! Prachtige machine.
                              Veel veilige km’s toegewenst !

YES ! The eagle has landed….. :driver:
                                Morgen eens gaan kijken …:engeltje: :music: 😀

Nee, geen Porsche. Een bedrijfsvoertuig nl. een BMW X5 45e, volgens bestelbon levering 30 september 2019 doch zij hebben volgens de verkoopsvoorwaarden een marge van 25 %.

[quote=”geertg” post=278416]Om u nog gekker te maken : mijn wagen op 07 februari besteld, ik wacht nog.[/quote]

Geertg wat was de verwachtte leverdatum dan op de bestelbon ? had je ook een 992 besteld dan? zekers een speciale uitvoering dan ??

@ Stijn, dan mogen ze ‘m toch houden hoor…collectors item of niet …:ass:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 40)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.