transport Porsche fabriek -> Porsche Center

Home Forum Porsche Talk transport Porsche fabriek -> Porsche Center

• Maker
    Discussie

• stefan
    Deelnemer

Heeft er iemand enig idee hoelang een transport van een nieuwe wagen gemiddeld kan duren van de Porsche fabriek naar een Porsche Center ? (Nederland of België)
      Men deelt mij vorige week mee dat de auto op transport is gezet voor aflevering en vandaag laat men mij weten dat de status nog steeds niet veranderd (transport) is en geen idee hebben wanneer de auto geleverd zal worden …:engeltje: , en het kriebelt hoor… :driver:

10 reacties aan het bekijken - 31 tot 40 (van in totaal 40)
    • 123

[quote=”wing” post=278414]MAAK MIJ NU HELEMAAL GEK MAN !!! :what: 😆 [/quote]

Straks bellen ze u op.
        Ja eeuh, tis ‘t volgende, door de computer crash zijn onze motor assemblage orders verkeerd gesynced met de chassis productie lijn.
        Er zit een 2,5 Fart 4 moteur in uwen 911, maar das dan goed voor uwen BIV en al..
        tis dus eigenlijk een 912 geworden , maar goed, special edition want #912 won vorig weekend de IMSA GTLM
        Zal collectors item worden, goed voor de herverkoop later.
        Dus ok al we het zo laten? krijgt 2 jaar extra garantie in de plek mmkay?

Om u nog gekker te maken : mijn wagen op 07 februari besteld, ik wacht nog.

MAAK MIJ NU HELEMAAL GEK MAN !!! :what: 😆

123

slecht nieuws… ze zijn alle bestel bonnen kwijt

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20191016_04666714

Mss transportschade en staat ondertussen bij een carrossier :mrgreen:

Ben wel benieuwd! 😀

2 weken ?? 😯 😯 ik hoop niet dat ik zo erg gestraft ga worden … 😐

uitgesteld plezier? de dagen zijn extra lang hoor, geloof me, ik weet niet hoe mensen een auto kunnen bestellen er er maanden of meer dan een half jaar op moeten wachten…., das niet weggelegd voor mij…:popcorn:

Stefan,
                    Je weet toch wat men zegt over ‘uitgesteld ‘ plezier…
                    (Maar ik begrijp je ongeduld wel)

Tegen mij is gezegd “een tweetal weken nadat de fabriek de wagen vrijgeeft staat hij bij ons” (PCM)

ik krijg van hun volgend antwoord -> we kunnen er echt geen pijl op trekken, soms 1 week en soms 2 weken of iets langer…, ik word er onnozel van 😀 😀
                        geduld staat écht niet in mijn agenda hoor…;)
                        Als we normaal een nieuwe daily kopen dan zeg ik altijd wat ik moet hebben of wat er zeker op moet staan qua opties, en zeg dan kijk eens wat in het netwerk staat van de merkverdelers over het land, en dan vinden ze altijd wel iets wat vlot of op enkele dagen leverbaar is, en dan is het voor mij geen probleem…, maar in dit geval weten ze mij echt niks te zeggen, misschien morgen, of vanmiddag, of…. volgende week misschien, tja… je zou voor minder gek worden… 😀 :happy:

123

Ik denk als de camion vol is, en dan is het aan Porsche Import (deel van d’Ieteren) om hem in Belgie aan te melden bij de DIV en zovoorts.
                          Kunnen ze dat zelf niet verduidelijken hoe lang je nog moet wachten?

10 reacties aan het bekijken - 31 tot 40 (van in totaal 40)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.