- Dit onderwerp bevat 30 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren, 8 maanden geleden door .
-
Discussie
-
1 april 2008 om 23:15
Helaba !
Long time no see ! 🙂
Vrijdag laatsleden besloot mijn werkgever failliet te gaan en daardoor ben ik m’n firmawagen kwijt. Ik heb besloten van op zelfstandige basis te beginnen en dacht daarom om als “firmawagen” een T5 van Volkswagen aan te kopen.
Nu twijfelde ik tussen de Vivaro van Opel, de Vito van Mercedes en de T5, echter als ik op de carconfigurator van Opel mijn lijstje invul komt die daar ineens met een mindering van 22% af. Is dat de standaardkorting die je krijgt op zo’n bestelwagen ? Geeft Volkswagen dat dan ook ? Want de Vivaro zou op 20.000 Euro komen en de T5 op 31.000 Euro ! 😳 Dit met vergelijkbare opties.
Kent er iemand ook de prestaties van deze bestelwagens want daar wordt op de officiële sites over gezwegen.
Heeft er iemand ervaring met het laten tunen van die dingen, want Nederlandse sites beloven winsten van 30PK ?Alvast bedankt !
Oja, weet er iemand een garage zijn die redelijke kortingen geeft, ik meen me te herinneren dat je indertijd bij Rietje in Antwerpen d’office 13% kreeg (was wel voor een personenwagen) of bestaat er zo’n “garage” waar er wat T5’s op stock staan ?De eerste tijd zit er dus geen P’ke aan te komen bij mij 🙁 (
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.