Home › Forum › Porscheforum Technisch › Luchtgekoelde Porsches › 911 › Trekhaak
- Dit onderwerp bevat 30 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren geleden door bladerunner.
-
MakerDiscussie
-
15 september 2012 om 08:56
hallo,
ik heb juist een speedboot gekocht van de jaren 50, weet er iemand of er voor een porsche 911cs 1978, een trekhaak bestaat?mvg
Philippe -
MakerDiscussie
-
ik hoop dat de foto zichtbaar is 😀
[attachment]IMG_0038.jpg[/attachment]Probeer het hier eens. 💡
http://www.trekhaken-shop.nl/default.asp?title4google=PORSCHE&action=ShowAutoMerk&MerkNaam=PORSCHE
Er bestaan toch ook ‘afneembare’ trekhaken. Weet niet of dit ook bestaat voor uw type vroemding, maar ik zou me toch ten gronde informeren.
ciao,
Luc[quote=”Mushroom” post=107601]Kweenie, maar zo’n oude Porsche met daarachter een retro speedboot zou volgens mij wel vetjes kunnen zijn
Had een paar maand geleden bijna een Jetski gekocht om in de Gulf kleuren te spuiten en achter de 912 te hangen, spijtig genoeg kan je hier in Belgie quasi nergens meer jetskiën 😐Ik zou zeggen: pics van de speedboot! :mrgreen:[/quote]
Aan zee kan je nog vollop jetskiën, wel je vaarbrevet nodig. In binnenwateren kan je hier en daar nog, maar dan is dit meestal een kort stuk en zit je daar met andere vaartuigen in soms niet echt brede stukken….
ok, ik ben ook een waterrat, zowel wat watersporten en boten/jetski te maken heeft kan mij zeker bekoren. Maar een sportwagen met een trekhaak, of moet ik zeggen sleurhut, is volgens mij even fout als alla steve urkel: sandalen met witte kousen en je broek tot net onder je oksels trekken met brutellen!
Maar goed, wie ben ik natuurlijk, we leven in een vrij land(soms toch) :drink:ik zie dat ook wel zitten zo een boot uit de jaren 50 achter een P :first:
En als fervent botenman, wil ik ook foto’s zien ! :respect2:
Kweenie, maar zo’n oude Porsche met daarachter een retro speedboot zou volgens mij wel vetjes kunnen zijn
Had een paar maand geleden bijna een Jetski gekocht om in de Gulf kleuren te spuiten en achter de 912 te hangen, spijtig genoeg kan je hier in Belgie quasi nergens meer jetskiën 😐Ik zou zeggen: pics van de speedboot!
inderdaad denk ik dat het niet zo mooi zal zijn , maar eerst eens bekijken en informeren, alvorens tot de daad overgaan. 😀
:wtf: Your kidding me? Ieder zijn mening natuurlijk, maar ik vind dit mooi gezegd niet echt passend op z’on wagen. 😯
he bedankt ,ik ga dat eens verder onderzoeken
[quote=”bladerunner” post=107551]Blijkbaar wel.
Blijkbaar wel.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.