Trillende snelheidsmeter bij lang stilstaan

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Panamera Trillende snelheidsmeter bij lang stilstaan

• Maker
    Discussie
  • Beste mensen,

Ik heb sindskort een Porsche Panamera 4s gekocht uit bouwjaar 2010. Wanneer het auto tot aan de ochtend stilstaat heb ik een trillende snelheidsmeter bij het starten. Dit doet hij wanneer die een tijdje stilstaat . Ben bij een accuboer geweest om het accu te laten meten en volgens hen is het accu heel erg goed niks mis mee. Het is heel irritand wanneer ik s’ochtends instap en zo’n trillende teller krijg, het stopt wel wanneer het motor draaid.

Dus het is bij koude motor starten of lang stil staan.

Zijn er mensen die mij een tip kunnen geven wat het probleem kan zijn?

Alvast bedankt voor jullie medewerking.

Fatih

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • Hoi Fatih, bij het aanmelden heb je een bericht gekregen dat we elke poster kort vragen zich voor te stellen in de daarvoor bestemde thread, we vragen geen echte details, enkel je naam leeftijd en regio van waar je afkomstig bent is al voldoende… Zodra je dit gedaan hebt halen we het slotje van je vraag af en kan iedereen antwoorden.

Hoi Fatih, bij het aanmelden heb je een bericht gekregen dat we elke poster kort vragen zich voor te stellen in de daarvoor bestemde thread, we vragen geen echte details, enkel je naam leeftijd en regio van waar je afkomstig bent is al voldoende… Zodra je dit gedaan hebt halen we het slotje van je vraag af en kan iedereen antwoorden.

Hoi Fatih, bij het aanmelden heb je een bericht gekregen dat we elke poster kort vragen zich voor te stellen in de daarvoor bestemde thread, we vragen geen echte details, enkel je naam leeftijd en regio van waar je afkomstig bent is al voldoende… Zodra je dit gedaan hebt halen we het slotje van je vraag af en kan iedereen antwoorden.

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.