trotse bezitter van mn eerste Porsche…:)

Home Forum Stel jezelf even voor ! trotse bezitter van mn eerste Porsche…:)

• Maker
    Discussie

• Marnix De Smet
    Deelnemer

Een jongensdroom die uiteindelijk is uitgekomen , pure magie … Kocht mij een Boxster uit

2001 die amper 4700 km op de teller heeft . Werd om voor mij onbekende reden in

beslag genomen door het gerecht . Het is een Full Option , 211 PK in uitzonderlijk mooie

staat . Helaas werden de originele velgen in het depot waar hij stond gestolen , er zitten er nu

lelijke en beschadigde exemplaren onder ..:( Bij deze stuur ik en paar foto’s door .
      IMG_2082.JPG

[attachment:2]IMG_2098.JPG[/attachment]

IMG_2107.JPG

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
      • je hebt een van de beste Porsches gekocht wat rijcomfort betreft ik heb ook een 993 gekocht met weinig km op de teller,en zeer lange stilstand,heeft mij wel vele eurotjes gekost om hem terug in orde te krijgen,geef hem maar direkt een groot onderhoud dan ben je safe,en de lange stilstand foutjes komen wel tevoorschijn bij het rijden.gr jb

Ook hier proficiat!

Mooi, mooi!
            I know the feeling… heb sinds augustus ook eindelijk mijn droom kunnen waarmaken, en ik denk dat het YES gevoel bij mij niet snel zal verdwijnen!

There are no old Porsches, only new owners :respect2:

Proficiat! Knap exemplaar.
              En nu ietskes warmer en minder sneeuw!

Gekocht in Nijlen bij autobedrijf Bellens , stond op internet en was er als de kippen

bij . Alle papieren waren er bij. Bedankt voor uw reactie .

Gefeliciteerd. Herkenbaar gevoel zo vlak na de aanschaf :first:

zeer mooie auto , veel plezier ermee , en dat heb je , heb er ook eentje , rijdt super !!! :driver: :applaus: :applaus:

Proficiat met je aankoop! Waar heb je deze op de kop getikt? Alle papieren zijn er bij?
                      En nu wachten op droog weer he. 😉

Anoniem

Veel plezier ermee;
                        Vandaag zelfs eentje gezien met ‘t kapje open :wtf: (Engelsman)

New old stock zoals men zegt….
                          Toppie, best effe binnendoen, meteen alle recall acties laten uitvoeren. Dan groot onderhoud en alles eens goed laten nakijken. Banden, rubbers, seals etc. Zou er ook niet meteen mee rijden maar laten vervoeren naar de garage.

XXX

Proficiat, en nu karren maar, hopelijk tot op een meeting.

Zeer mooie auto,met maar 4700km 😯 nu nog mooie weer. :driver:

Ziet er enorm uit .
                                En zulks een lage kilometerstand 😯

Proficiat. Prachtige auto! Veel rijplezier gegarandeerd 😀

welkom op het forum, ziet er proper uit, zo vindt je ze niet meer

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.