- Dit onderwerp bevat 18 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 5 maanden geleden door .
-
Discussie
-
22 juni 2016 om 16:52
Een maandje geleden heb ik men eerste Porsche 944 type 1 gekocht, bouwjaar 1984. :drink:
Ik heb de wagen via een veiling gekocht en heb ondertussen al wat werk laten uitvoeren door Porsche Rescue 911.
Oa het remsysteem werd grondig aangepakt, alsook de distributieriem en bijhorende.Voor de liefhebbers alvast een fotootje hieronder.
Is er iemand op dit forum die deze misschien herkent?
Zou leuk zijn, aangezien me, wegens de veiling, niet veel bekend is over de historie van de wagen en vorige eigenaar.Ik heb enkel nog een nieuw setje banden nodig, aangezien deze echt op zijn.
Voor de keuring heb ik even een ander stel banden geleend.
(vooraan Toyo 225 x 50 R16 90W en achteraan Toyo 225x50xR16 92W)De wagen is nu keuringsklaar, enkel heb ik nog een nieuw setje banden nodig.
Momenteel staan er Marshal’s onder:
vooraan: 215 x 60 R15 94H
achteraan: 225 x 60 R15 96HDie 215’ers zijn echter niet meer leverbaar heb ik me al laten vertellen, enkel nog door Pirelli maar dan zijn ze bijzonder prijzig.
Er zijn ook nog een aantal “B-merken” die deze leveren.
Daarom zal ik er allicht ook 225’ers op zetten.Heeft er iemand goede tips welke banden ik er op moet laten zetten?
-> Goede prijs/kwaliteit?Alvast bedankt! 🙂 😆
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.