Trotse Eigenaar geworden van deze 911 (930) Turbo

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Trotse Eigenaar geworden van deze 911 (930) Turbo

• Maker
    Discussie

• kurt
    Deelnemer

Gisteren om mijn “DREAMcar” geweest, heb er lang zitten over nadenken en piekkeren
      maar dan toch een nieuwe stap (mijlpaal) gezet in mijn leven.
      Heb er nachten van wakker gelegen en ook nachten van gedroomd maar gisteren was eindelijk
      de dag aangebroken dat ik om mijn “ELFje” mocht.

Me Happy :happydance:

Attachments:
      • IMG_2297.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 49)
      • Proficiat beiden :first: veel veilige km’s :driver:

XXX

Mooi, twee leuke forum nieuwelingen.
          Proficiat met de aankoop mannen :relaxman:

‘G’ Rules :respekt:

Merciekes

[quote=”Funny” post=143139]Prachtige auto ! :up: Proficiat beide heren ! :applaus:[/quote]

Wim

Even uw Porsche kennis ophalen. :what: 😉

wauw , knap rood dikbil kofferspoiler het enige wat een echte Porsche nodig heeft .

veel succes .

Prachtige auto ! :up: Proficiat beide heren ! :applaus:

Mijne is al een paar jaar gekeurd zonder werkend mistlicht, het is een opmerking. Dit jaar zal het wel werken, anders moet ik nog eens langs Wim en Timo :what:

:happy:

De mijne is laatst gekeurd zonder werkend mistlicht, maar wel gekeurd door de garage. Staat nu als opmerking op het keuringsformulier: werking mistlicht nakijken.

Heb vanavond nog eens alle lichten getest op hun goede werking,
                        enkel het achterste mistllicht doet het niet meer?????
                        Als ik wat van dichter bij ging kijken dan zag ik dat er gewoon geen
                        draadjes naar toe liepen!!!
                        Nu is mijn vraag moet het achterste mistlicht werken om door de keuring
                        te graken?

Wim

Excuseren hoeft niet, is een kleine tip. 😉

Excuseer mij Wim, ik zal er voortaan op letten.

Ik verwacht maandag dus een antwoord hè :happy:

[i]Heren, geleive niet alles te quoten als je antwoord geeft, gaat anders onoverzichtelijk worden om te lezen.
                                Dus als je quote, alleen de hoofdzaak nemen uit het vorige antwoord.
                                geef je antwoord op een post boven je, dan helemaal niet quoten a.u.b[/i]

[quote=”raychem” post=143003]Welke landcode heeft die van jou Dopey ?[/quote]

Weet het je maandag te zeggen :salut:

Wim

Lampunit moet dan eruit, anders past de rubber niet.
                                  Dus onder de rubber zit niks van oranje of lichten. 😉

[quote=”cabrio wim” post=143004]Als het goed is een Carrera van 1988. ;)[/quote]

Idd, maar dat wist jij denk ik al 😉 …..zo’n diamantblauwe met handtekening in hoofdsteunen……..snel foto’s hoop ik. :happydance:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 49)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.