Trotse Eigenaar geworden van deze 911 (930) Turbo

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Trotse Eigenaar geworden van deze 911 (930) Turbo

• Maker
    Discussie
  • Gisteren om mijn “DREAMcar” geweest, heb er lang zitten over nadenken en piekkeren
    maar dan toch een nieuwe stap (mijlpaal) gezet in mijn leven.
    Heb er nachten van wakker gelegen en ook nachten van gedroomd maar gisteren was eindelijk
    de dag aangebroken dat ik om mijn “ELFje” mocht.

Me Happy :happydance:

Attachments:
    • IMG_2297.jpg
15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 49)
    • Dat stukje zwart rubber die je bedoeld, zit dit dan bovenop het oranje gedeelte op de zijkant?
      Of zit er onder het zwarte gedeelte niets van oranje???

Felicitaties zijn natuurlijk wederzijds! Deze site is wel gevaarlijk, heb toch regelmatig de neiging om tijdens werk het forum af te struinen 😀 :first:

Wim

[quote=”Dopey” post=142999]De mijne die ik maandag ga halen is wp0zzz91zjs100094…..dit is toch een Belgische wagen? Anders heb ik er goed naast gekeken..[/quote]

Als het goed is een Carrera van 1988. 😉

Beide Europa auto’s inderdaad, maar bij de optielijst staat de code C22 = Belgische wagen dus.
            Welke landcode heeft die van jou Dopey ?

Wim

Allebei Europa auto’s :first:

[quote=”Dopey” post=142999]De mijne die ik maandag ga halen is wp0zzz91zjs100094…..dit is toch een Belgische wagen? Anders heb ik er goed naast gekeken..[/quote]

Alvast den dikke proficiat met je toekomstige 911 die je maandag gaat halen.
                2 Nieuwe porsche-aanwinsten voor het porscheforum dus!!!!!!
                Laat ons hopen dat we hier nog veel kunnen opsteken van de oude rotten in het vak!!!!!

[quote=”cabrio wim” post=142998]Ligt eraan, is de volgende letter achter je nummer 93 een Z of iets anders. :idea:[/quote]

WPOZZZ93ZES……

De mijne die ik maandag ga halen is wp0zzz91zjs100094…..dit is toch een Belgische wagen? Anders heb ik er goed naast gekeken..

Wim

Ligt eraan, is de volgende letter achter je nummer 93 een Z of iets anders. 💡

Dus wel een Belgische wagen idd.

[quote=”de_koen” post=142992][quote=”raychem” post=142991][quote=”porsche914orange” post=142956]Proficiat ! Zeer leuke wagens die 930 turbo.
                          Veel veilige km’s toegewenst!

Weet je nu al wat de optie D27 is ?

Maareuh, wat doet die Us bumper daar op?[/quote]

Hoe herken je een US bumper? Is het de Gele mistlichten die het hem doen?[/quote]

oa de oranje US standlichten naast de pinkers, een EU heeft daar een stukje zwarte rubber zitten.

waarmee begint je chassisnummper ? WPOZZZ of WPOJA ?[/quote]

Het begint met WPOZZZ93…..

De pinkers lopen door op de zijkant, en dat is enkel bij een US-versie het geval. Bij een EU-versie zit daar nog een stukje zwarte rubber.

edit: de_koen was me voor 😉

[quote=”raychem” post=142991][quote=”porsche914orange” post=142956]Proficiat ! Zeer leuke wagens die 930 turbo.

Hoe herken je een US bumper? Is het de Gele mistlichten die het hem doen?[/quote]

oa de oranje US standlichten naast de pinkers, een EU heeft daar een stukje zwarte rubber zitten.

waarmee begint je chassisnummper ? WPOZZZ of WPOJA ?

[quote=”porsche914orange” post=142956]Proficiat ! Zeer leuke wagens die 930 turbo.

Hoe herken je een US bumper? Is het de Gele mistlichten die het hem doen?

[quote=”911_NL” post=142950]:first: … Franse Import ?[/quote]

Inderdaad Franse Import maar is wel een Belgische wagen. Code C22
                                  Deze wagen is in belgië op de markt gebracht en daarna in Franse handen
                                  gekomen. Nu heb ik deze origineel belgische wagen terug gebracht naar zijn
                                  thuisland.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 49)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.