trotse vader

Home Forum Zeverhoekje trotse vader

• Maker
    Discussie

• Wim

Hallo Porschisten,

Morgen is het zover en gaat onze zoon naar de notaris voor het beschrijven van zijn pand wat hij gekocht heeft.
      Vanaf 1 april kunnen we dan de inrichting laten komen en plaatsen, zodat hij 1 mei productief kan worden.
      De naam van het bedrijf is CCR wat staat voor Classic Carrosserie Restauratie en is gevestigd op het industrieterrein Hulst.
      Het leuke van alles is dat door mijn hobby onze zoon het ook het virus gekregen heeft, maar zo sterk dat hij daar zijn werk van wil maken, en daar ben ik best trots op.
      Zijn begin projecten zijn een Porsche Targa en BMW 2002ti, plus mijn eigen Porsche waar ik het eind van dit jaar aan wilde beginnen, maar door een ongeluk gisteren met een gedeukt imago zit, rechts achter met kromme ophanging e.d.
      Mensen die mij hier kennen weten wel al dat onze zoon op dit moment bezig zijn aan een Triumph Stag uit ’73.
      Voor degene die het niet weten, kunnen hier even een kijkje nemen naar ons werk. http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=11939
      Verder staan er nog twee Porsche’s op het programma waarvan al 1 definitief eind van dit jaar, en omdat het een forummer is misschien wel leuk om er een draadje over te maken.

Bedankt aan de Moderators dat ik dit even mocht melden. 8)

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
      • Wim,

las het reeds op het nl forum, balen man, gelukkig mankeer je zelf niets, dat is uiteindelijk nog altijd prioritair.

Verder ben ik wel benieuwd wat er van je cabrio terecht, zal dit dan ook met interesse volgen.

Wim

Draadje van een schade en totaal restauratie kan op korte termijn geopend worden. 😉
          Was van plan eind dit jaar, na eerst nog genoten te hebben van de zomer met de cabrio aan de restauratie van mijn 3.2 te beginnen, maar door het ongeluk (7000 euri in) nu vervroegt.
          Kan er niet meer met rijden, loopt als een crab over de weg, achterophanging krom. 🙁
          Dus zal jullie van alles op de hoogte houden.

Nog even een foto van de schade, lijkt op zich mee te vallen, tot je onderaan kijkt.

wat leuk als je van je hobby of liefhebberij je beroep kan maken! Moge het plezier in het werk en de voortvarendheid van het bedrijf lang duren!!!

Veel succes met het nieuwe bedrijfje en als er een Porsche gerestaureerd worden waarvan fotos op dit forum mogen, zeker en vast niet laten. Altijd leuk om mee te volgen.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.