- Dit onderwerp bevat 4 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 16 jaren, 8 maanden geleden door .
-
Discussie
-
27 maart 2008 om 23:22
Hallo Porschisten,
Morgen is het zover en gaat onze zoon naar de notaris voor het beschrijven van zijn pand wat hij gekocht heeft.
Vanaf 1 april kunnen we dan de inrichting laten komen en plaatsen, zodat hij 1 mei productief kan worden.
De naam van het bedrijf is CCR wat staat voor Classic Carrosserie Restauratie en is gevestigd op het industrieterrein Hulst.
Het leuke van alles is dat door mijn hobby onze zoon het ook het virus gekregen heeft, maar zo sterk dat hij daar zijn werk van wil maken, en daar ben ik best trots op.
Zijn begin projecten zijn een Porsche Targa en BMW 2002ti, plus mijn eigen Porsche waar ik het eind van dit jaar aan wilde beginnen, maar door een ongeluk gisteren met een gedeukt imago zit, rechts achter met kromme ophanging e.d.
Mensen die mij hier kennen weten wel al dat onze zoon op dit moment bezig zijn aan een Triumph Stag uit ’73.
Voor degene die het niet weten, kunnen hier even een kijkje nemen naar ons werk. http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=11939
Verder staan er nog twee Porsche’s op het programma waarvan al 1 definitief eind van dit jaar, en omdat het een forummer is misschien wel leuk om er een draadje over te maken.Bedankt aan de Moderators dat ik dit even mocht melden. 8)
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.