Truck met oplegger gezocht

Home Forum Zeverhoekje Truck met oplegger gezocht

• Maker
    Discussie
  • Hello P-lovers,

Ik zit met een serieus probleem 😳 :
    eind vorig schooljaar had ik aan mijn zoon van 7 jaar beloofd dat, indien hij een zeer goed rapport zou hebben, hij eens een dagje mee mocht rijden met een grote truck met oplegger. Dat is altijd al een droom geweest van hem….
    En natuurlijk (gelukkig maar) had hij een goed rapport.

Aangezien belooft (en hij heeft nu ook opnieuw een goed rapport) ben ik dus op zoek naar een trucker onder ons die mijn zoon (eventueel samen met mij) voor een dagje zou willen meenemen.
    Hij wil eigenlijk gewoon eens een dagje mee rijden met zulke grote camion.
    Blijkbaar is de Porsche van papa al niet goed genoeg meer 8) 😆 😳

Dus mochten er zijn die een truck hebben en mijn zoon dat plezier zouden willen gunnen zou ik dat zeer op prijs stellen.
    Eventuele onkosten worden uiteraard vergoed !

Thnx,

Plumber

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • Kan ook zonder truck zulle. 😛 😛 😛

Weeral niet goed, dan wou ik eens een pannekoekske komen eten…. 🙄 8) 😆

:mrgreen: 😐 🙄

Op wat wacht ge ❓ 8) 😆

Denk da ook 😕 😕 😕

Anoniem

Ik vrees dat Luc eerst mag verbouwen . 😳

Anoniem

@ plumber, preview;

[IMG]http://img.photobucket.com/albums/v323/oldbeetle/DSC01532.jpg[/IMG]

kweet niet of dat vlot past op Luc z’n parking. 8)

Thnx Cab88, dat gaat hij zeker leuk vinden!
                    We kunnen anders met de truck een pannekoekske gaan eten bij Luc? 😆

En dan kunnen we daar direct dan een toerke meepikken met de Fiat 500 Abarth 😆

Anoniem

@ plumber, ik zie het hier pas. Als je nog eens een P-meetingske doet met de kleine mee hier in de Westvloanders moet ge maar eerst eens bij mij passeren. Ik heb een scania met neus (beetje Amerikaans model) en dat vinden de kleine mannen altijd leuk om er eens in te zitten en /of te claxonneren. Nice pic’s ook voor op de slaapkamer.Klein toertje hier in’t industriepark kan dan mss ook wel als er tijd voor is.
                      Een dag meerijden zit er wel niet in want ik lever hier enkel heel lokaal. (Ben zelfs altijd s’middags thuis om te eten … 😛 )
                      Meer kan ik niet aanbieden maar who knows kan je hem daar happy mee maken als hij weer eens een dag mee MOET met z’n ouwe en de porsche…. 😉
                      Groeten.

Hangt van de firma af .
                        Een andere kennis had ook gereageerd , maar mag niemand meenemen van zijn baas . Zelfs zijn eigen kind niet

Kan nog wel eens lastig worden. In NL wordt het door werkgevers vaak verboden een passagier mee te nemen(wettelijke rompslomp).

Datum valt af te spreken .
                            Eén maat van me heeft al gereageerd , maar die doet enkel nachttransport dus dat zal niks zijn vrees ik .
                            Maar er zullen er wel meer reageren.
                            Als het zo ver is breng ik jullie samen in contact

Verplaatsen is helemaal geen probleem, of het nu Limburg of Oost-Vlaanderen is.
                              Maakt niet zoveel uit.
                              Wij wonen in Henegouwen, kort tegen Halle (van het beruchte BHV 🙄 ).

Enig probleem is misschien dat Yarno (mijn zoon) schoolplichtig is dus als het eventueel kan in een weekend of in een vakantieperiode (kerst/Nieuwjaar of iets dergelijks) zou dat super zijn.

Alvast bedankt voor de moeite.

Dan zal ik eens rondhoren .
                                Verplaatsen is geen probleem tot naar de vertrekplaats ?
                                Ik ken een paar truckers in Oost Vlaanderen en veel in Limburg

Koen, zou heel fijn zijn mocht je dat voor mekaar krijgen voor hem.

Bedankt reeds op voorhand !

Plumber

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.